Zvýšení konkurenceschopnosti firmy CORA, s.r.o. využitím marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti firmy CORA, s.r.o. využitím marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Létal, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:13:03Z
dc.date.available 2010-07-15T12:13:03Z
dc.date.issued 2007-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4005
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je vypracována pro společnost CORA CZ, s.r.o. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit konkurenceschopnost firmy pomocí nástrojů marketingové komunikace. Součástí práce bude analýza současné marketingové komunikace a následné návrhy jak zvýšit konkurenceschopnost firmy. V závěru jsem vypracovanou práci podrobil nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 54 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 709899 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject SWOT analyse en
dc.subject Porter analysis of five competition forces model en
dc.title Zvýšení konkurenceschopnosti firmy CORA, s.r.o. využitím marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Improving CORA company s.r.o. competitivness through marketing communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2007-09-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has been elaborated for the purposes of the CORA CZ, s.r.o. copany. The principal purpose of its elaboration is the aim to increase the competitive advantage of the company by usány the instrument sof marketing communication. The analysis of actual degrese of using marketing communication by the copany is a part of the thesis. In the end of the thesis J have analyzed the project from the point of view of and risk analyse. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6497
dc.date.assigned 2007-07-10
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
létal_2007_bp.pdfBlocked 693.2Kb PDF View/Open
létal_2007_vp.doc 37.5Kb Microsoft Word View/Open
létal_2007_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account