A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Čumpelík, Jakub
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:29Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:29Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40024
dc.description.abstract Tato bakalářská práce ukazuje, že lze jednoduše a lehce sestavit marketingový komunikační mix za účelem získání zákazníků, aniž by bylo třeba vynakládat finanční prostředky, stačí pouze čas. Teoretická část práce obsahuje marketingový mix, marketingový komunikační mix a analýzy, které by měly společnostem pomoci odhalit jejich přednosti a zápory. Analytická část sestává ze zkoumání firmy LIMEX-TECHNIK s.r.o. a jejích konkurentů. Na základě analýz jsou firmě LIMEX-TECHNIK s.r.o. navrhnuta řešení, některá z nich dokonce popsána, jak fungovaly v případě LIMEX-TECHNIK s.r.o.
dc.format 59 s.(75 321 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject společnost cs
dc.subject marketing cs
dc.subject online cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject PESTLE cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject e-mail cs
dc.subject customer en
dc.subject company en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject online en
dc.subject SWOT en
dc.subject PESTLE en
dc.subject benchmarking en
dc.subject social network en
dc.subject E-mail en
dc.title A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
dc.title.alternative A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis proves that the marketing communications mix in order to gain customers could be done simply and easily, without necessity to spent financial means but time. The theoretical part provides information on the marketing mix, marketing communication mix and analyses, that should help the company to reveal its the advantages and disadvantages. In the analytical part, the thesis goes through the analyses of the LIMEX-TECHNIK s.r.o. company and its competition. Consequently, the thesis offers the solutions to LIMEX-TECHNIK s.r.o. and some of those solutions are described how they worked in case of LIMEX-TECHNIK s.r.o
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45505
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-03
local.subject marketingový mix cs
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject marketingový výzkum cs
local.subject marketing mix en
local.subject communication in marketing en
local.subject marketing research en


Files in this item

Files Size Format View Description
čumpelík_2017_dp.pdf 2.280Mb PDF View/Open None
čumpelík_2017_op.pdf 156.8Kb PDF View/Open None
čumpelík_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account