dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Čumpelík, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:29Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:29Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40024
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce ukazuje, že lze jednoduše a lehce sestavit marketingový komunikační mix za účelem získání zákazníků, aniž by bylo třeba vynakládat finanční prostředky, stačí pouze čas. Teoretická část práce obsahuje marketingový mix, marketingový komunikační mix a analýzy, které by měly společnostem pomoci odhalit jejich přednosti a zápory. Analytická část sestává ze zkoumání firmy LIMEX-TECHNIK s.r.o. a jejích konkurentů. Na základě analýz jsou firmě LIMEX-TECHNIK s.r.o. navrhnuta řešení, některá z nich dokonce popsána, jak fungovaly v případě LIMEX-TECHNIK s.r.o. |
|
dc.format |
59 s.(75 321 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
PESTLE
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
e-mail
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
PESTLE
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
E-mail
|
en |
dc.title |
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haltofová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis proves that the marketing communications mix in order to gain customers could be done simply and easily, without necessity to spent financial means but time. The theoretical part provides information on the marketing mix, marketing communication mix and analyses, that should help the company to reveal its the advantages and disadvantages. In the analytical part, the thesis goes through the analyses of the LIMEX-TECHNIK s.r.o. company and its competition. Consequently, the thesis offers the solutions to LIMEX-TECHNIK s.r.o. and some of those solutions are described how they worked in case of LIMEX-TECHNIK s.r.o |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
45505
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-03 |
|
local.subject |
marketingový mix
|
cs |
local.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
local.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
local.subject |
marketing mix
|
en |
local.subject |
communication in marketing
|
en |
local.subject |
marketing research
|
en |