Sociální klima třídy ve vztahu k jejímu výukovému zaměření
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Březina, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:28Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:28Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40013
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálního klimatu tříd s důrazem na odlišnosti sociálního klimatu dané odlišným oborovým zaměřením tříd. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se ke třídnímu klimatu. Pojednáno je o hlavních aktérech třídního klimatu, tj. učitelích a žácích, a vymezena jsou specifika třídního klimatu ve třídách na druhém stupni základních škol. V praktické části je popsán výzkum realizovaný v běžných a matematických sedmých a devátých třídách 1. Základní školy Holešov. Zjišťována byla specifika těchto tříd, a to s využitím dotazníku CES v jeho aktuální i preferované formě. Součástí práce je i dopo-ručení pro pedagogickou praxi. |
|
dc.format |
57 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
sociální klima třídy
|
cs |
dc.subject |
sociometrie
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školní klima
|
cs |
dc.subject |
třída
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
classroom
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
social classroom climate
|
en |
dc.subject |
sociometrics
|
en |
dc.subject |
que-stionnaire
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.title |
Sociální klima třídy ve vztahu k jejímu výukovému zaměření |
|
dc.title.alternative |
Social Class Climate from the Perspective of Its Learning Objectives |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the social climate of classrooms, with an emphasis on the diffe-rences in the social climate of the different specializations of classes. The work consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts rela-ted to classroom climate. Discussed are the main actors of the classroom climate, ie. tea-chers and pupils, and defined are the specifics of the classroom climate in classrooms in the second grade of primary school. The practical part describes the research conducted in the ordinary and mathematical seventh and ninth classes of 1. Základní škola Holešov. Deter-mined were the specifics of these classes, using a questionnaire CES in its current form and also preferred form. The work also includes recommendations for educational practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45490
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
classroom climate
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account