Sociální klima třídy ve vztahu k jejímu výukovému zaměření

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální klima třídy ve vztahu k jejímu výukovému zaměření

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Březina, Pavel
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:28Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:28Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40013
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálního klimatu tříd s důrazem na odlišnosti sociálního klimatu dané odlišným oborovým zaměřením tříd. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se ke třídnímu klimatu. Pojednáno je o hlavních aktérech třídního klimatu, tj. učitelích a žácích, a vymezena jsou specifika třídního klimatu ve třídách na druhém stupni základních škol. V praktické části je popsán výzkum realizovaný v běžných a matematických sedmých a devátých třídách 1. Základní školy Holešov. Zjišťována byla specifika těchto tříd, a to s využitím dotazníku CES v jeho aktuální i preferované formě. Součástí práce je i dopo-ručení pro pedagogickou praxi.
dc.format 57
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotazník cs
dc.subject skupina cs
dc.subject sociální klima třídy cs
dc.subject sociometrie cs
dc.subject škola cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject třída cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject classroom en
dc.subject group en
dc.subject pupil en
dc.subject school en
dc.subject school climate en
dc.subject social classroom climate en
dc.subject sociometrics en
dc.subject que-stionnaire en
dc.subject teacher en
dc.title Sociální klima třídy ve vztahu k jejímu výukovému zaměření
dc.title.alternative Social Class Climate from the Perspective of Its Learning Objectives
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the social climate of classrooms, with an emphasis on the diffe-rences in the social climate of the different specializations of classes. The work consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts rela-ted to classroom climate. Discussed are the main actors of the classroom climate, ie. tea-chers and pupils, and defined are the specifics of the classroom climate in classrooms in the second grade of primary school. The practical part describes the research conducted in the ordinary and mathematical seventh and ninth classes of 1. Základní škola Holešov. Deter-mined were the specifics of these classes, using a questionnaire CES in its current form and also preferred form. The work also includes recommendations for educational practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45490
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject klima třídy cs
local.subject secondary school en
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View Description
březina_2017_dp.pdf 2.154Mb PDF View/Open None
březina_2017_op.docx 18.19Kb Unknown View/Open None
březina_2017_vp.docx 18.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account