Inkluzivní vzdělávání žáků pohledem učitelů základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Tesárková, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39953
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluze. Konkrétně se zaměřuje na názory učitelů na inkluzivní vzdělávání. V první kapitole teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy týkající se inkluzivního vzdělávání, historický vývoj a také legislativní rámec. Další kapitola se věnuje aktérům inkluzivního vzdělávání, kteří jsou nedílnou součástí procesu inkluze. Třetí kapitola popisuje aktuální stav inkluzivního vzdělávání v České republice. Jsou zde popsána podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a také vybrané projekty zaměřující se na podporu inkluze. Praktická část je zaměřena na zjištění názorů učitelů základních škol v Jihomoravském kraji na inkluzivní vzdělávání. Jejich názory jsou zkoumány pomocí kvantitativního výzkumu, který je realizovaný pomocí dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
88 s. (106 483 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní škola
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
pedagogičtí pracovníci
|
cs |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
inclusive school
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
students with special educational needs
|
en |
dc.subject |
supportive measures
|
en |
dc.subject |
pedagogical workers
|
en |
dc.title |
Inkluzivní vzdělávání žáků pohledem učitelů základních škol |
|
dc.title.alternative |
Inclusive Education of Students from the Perspective of Primary School Teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the problematics of inclusion. Specifically, it focuses on teachers' opinions on inclusive education. In the first chapter of the theoretical part, important concepts of inclusive education, their historical development, and legislative requirements are defined. Next chapter is dedicated to participants of inclusive education and the third chapter describes the current situation of inclusive education in the Czech Republic. This section outlines supportive measures for students with special educational needs and also projects focused on supporting the inclusion. Practical part of this thesis is a survey among elementary school teachers in the South Moravian region. Their opinions on inclusive education are examined by a quantitative approach realized by questionnaires. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45415
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account