Prevence a řešení šikany v zařízeních ústavní výchovy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Stratilová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39948
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Prevence a řešení šikany v zařízeních ústavní výchovy. Teoretická část je složena ze tří kapitol. První část se věnuje základnímu vymezení šikany. Druhá část popisuje ústavní výchovu, roli vychovatele, metodika prevence. Závěr teoretické části představuje prevenci a řešení šikany, především řeší spolupráci s jinými organizacemi, vymezení druhů prevence, popisuje strategie a metody při postupu s šikanou. Část praktická je zaměřena na využívání strategií vychovatelů při řešení a prevenci šikany v dětském domově a dětském domově se školou. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
dětský domov se školou
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
institutional education
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
children's home and school
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.title |
Prevence a řešení šikany v zařízeních ústavní výchovy |
|
dc.title.alternative |
The Prevention and Dealing with Bullying in Facitilities of Institutional Care |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis focuses on the issue of preventing and dealing with bullying in institutional care. The theoretical part is composed of three chapters. The first part focuses on the basic definition of bullying. The second part defines the institutional education and the educational personality. The conclusion of the theoretical part presents the types of prevention, describes strategies and methods dealing with bullying and devotes to cooperation with other organizations. The practical part is focused on the exploitation strategies of educators in solving and preventing bullying in children's home and children's home with school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45409
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
výchovné ústavy pro mládež
|
cs |
local.subject |
prevence šikany
|
cs |
local.subject |
children’s homes
|
en |
local.subject |
juvenile corrections
|
en |
local.subject |
bullying prevention
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account