dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Staňková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:19Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39947
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce, která nese název Připravenost žáků základní školy na děti se speciálními vzdělávacími potřebami, je zaměřena v teoretické části na inkluzi obecně. První kapitola teoretické části se zabývá inkluzivním vzděláváním. Další kapitola se zaměřuje na aktéry inkluzivního vzdělávání, konkrétně na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, inkluzivního pedagoga, žáky hlavního vzdělávacího proudu a asistenta pedagoga. Poslední kapitola pojednává o legislativním rámci inkluzivního vzdělávání. Praktická část se věnuje při-pravenosti žáků na děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Připravenost žáků byla zjišťována pomocí slohových prací a dotazníků. Cílem této práce bylo zjistit, jak jsou žáci běžných základních škol připraveni na začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich postoje, pozitivní či negativní názory na inkluzi celkově. |
|
dc.format |
63 s. (77 371 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní pedagog
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní klima
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
schoolchild with special educational needs
|
en |
dc.subject |
inclusive educator
|
en |
dc.subject |
inclusive climate
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.title |
Připravenost žáků základní školy na děti se speciálními vzdělávacími potřebami |
|
dc.title.alternative |
Readiness of Elementary School Pupils for Children with Special Education Needs |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the bachelor thesis titled The preparedness of primary schools´ children with special educational needs is focused on the inclusion in general. The first chapter of the theoretical part is specialized in the inclusive education. The next chapter is con-cerned with the inclusive education´s participants, specifically with the schoolchildren with special educational needs, the inclusive educator, schoolchildren of the major educational flow and the assistant of the educator. The last chapter deals with the legislative purview of the inclusive education. The experimental part is devoted to the preparedness of schoolchildren to children with the special educational needs. The preparedness of schoolchildren was discovered using the compositions and questionnaires. The aim of the thesis was to find out about the preparedness of the regular primary schools´ children to schoolchildren with special educational needs, about their postures, positive or negative opinions of inclusion in general. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45408
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
inclusive education
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
classroom climate
|
en |