Středoškolské vzdělávání osob se sluchovým postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

Středoškolské vzdělávání osob se sluchovým postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Plšková, Věra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:18Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:18Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39940
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématikou středoškolského vzdělávání osob se sluchovým postižením, zejména motivací žáků ke studiu na střední škole pro sluchově postižené. Teoretická část práce pojednává obecně o osobách se sluchovým postižením, dále ukotvuje školský legislativní systém pro osoby se sluchovým postižením a v neposlední řadě rozebírá motivaci žáků ke středoškolskému vzdělávání. Empirická část je vypracována v kvantitativním pojetí, kdy pomocí dotazníkového šetření je zkoumána motivace žáků středních škol pro sluchově postižené ke vzdělávání. Výsledkem bakalářské práce je zhodnocení situace z prostředí středních škol pro sluchově postižené a doporučení pro zlepšení.
dc.format 67 s. (95 959 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osoba se sluchovým postižením cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject motivace cs
dc.subject trh práce cs
dc.subject a person with hearing disabilities en
dc.subject a secondary school en
dc.subject an integration en
dc.subject an inclusion en
dc.subject a moti-vation en
dc.subject a labor market en
dc.title Středoškolské vzdělávání osob se sluchovým postižením
dc.title.alternative Secondary Education for People with Hearing Disabilities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the theme of secondary education for people with hearing disabilities, especially with motivation of pupils to study at a secondary school for people with hearing disabilities. The theoretical part deals in general with people with hearing disabilities, and then it also anchors the school legislative system for people with hearing disabilities and last but not least analyses motivation of pupils to study at a secondary school. The empirical part is worked out in a quantitative conception. The motivation to education of the students of secondary schools for people with hearing disabilities is examined by a survey. The result of the bachelor thesis is evaluation of the situation in secondary schools for people with hearing disabilities and a recommendation for improvement.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45400
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject studijní motivace cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject studenti se specifickými potřebami cs
local.subject sluchově postižení cs
local.subject motivation to study en
local.subject secondary school students en
local.subject students with special educational needs and disabilities - SEND en
local.subject hearing impaired en


Files in this item

Files Size Format View Description
plšková_2017_dp.pdf 1.715Mb PDF View/Open None
plšková_2017_op.docx 18.26Kb Unknown View/Open None
plšková_2017_vp.docx 20.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account