Srovnání studijního oboru Sociální pedagogika v České republice a Slovinsku z hlediska kvality výuky a kurikula
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Mamulová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:17Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39926
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na srovnání oboru Sociální pedagogika v České republice a Slovinsku z hlediska kvality výuky a kurikula. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol - v prvních dvou se zabývá sociální pedagogikou jako oborem studia na českých a slovinských vyso-kých školách. Třetí kapitola teoreticky vymezuje pojmy pedagogická evaluace a kvalita výuky se zaměřením na studentské hodnocení a jeho specifické aspekty. V empirické časti, jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu, provedeného na základě dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
56 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kvalita výuky
|
cs |
dc.subject |
Evaluace
|
cs |
dc.subject |
Sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Studentské hodnocení výuky
|
cs |
dc.subject |
Srovnávací výzkum
|
cs |
dc.subject |
Instructional quality
|
en |
dc.subject |
Evaluation
|
en |
dc.subject |
Social pedagogy
|
en |
dc.subject |
Student evaluation
|
en |
dc.subject |
Comparative research
|
en |
dc.title |
Srovnání studijního oboru Sociální pedagogika v České republice a Slovinsku z hlediska kvality výuky a kurikula |
|
dc.title.alternative |
Comparison of Social Pedagogy as a Field of Study in the Czech Republic and Slovenia in Terms of Instructional Quality and Curriculum |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Špaček, Roman |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of this work is a comparison of Social pedagogy as a field of study in Czech Republic and Slovenia in terms of instructional quality and curriculum. The theoretical part is divided into three chapters, the first and second chapter is about social pedagogy as a field of study on Czech and Slovenian universities. Third chapter defines terms connected to pedagogical evaluation, instructional quality with focus on student evaluation and its speci-fic aspects. The empirical part summarizes the results of quantitative research which was carried out through a questionaire. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45374
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
vysokoškolské studium
|
cs |
local.subject |
Česko
|
cs |
local.subject |
Slovinsko
|
cs |
local.subject |
social pedagogy
|
en |
local.subject |
college study
|
en |
local.subject |
Czechia
|
en |
local.subject |
Slovenia
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account