Finanční gramotnost studentů středních škol ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lukešová, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Jančaříková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:15Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39912
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na úroveň finanční gramotnosti studentů středních škol ve Zlínském kraji. Teoretická část je rozdělena do tří částí, které definují pojem finanční gramotnost, vysvětlují pojem finanční vzdělávání a jeho význam a popisuje důsledky finanční negramotnosti. Dále se teoretická část zabývá jednotlivými oblastmi finanční gramotnosti, peněžní gramotností, cenovou gramotností a rozpočtovou gramotností, a kompetencemi, které v těchto oblastech mají dosahovat žáci dle Standardu pro střední vzdělávání. Praktická část sestává z výzkumného šetření, které je provedeno v kvantitativním pojetí. Výzkum je uskutečněn pomocí didaktického testu a dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
studenti středních škol
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
finanční negramotnost
|
cs |
dc.subject |
peněžní gramotnost
|
cs |
dc.subject |
cenová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
rozpočtová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
students of high schools
|
en |
dc.subject |
financial education
|
en |
dc.subject |
financial illiteracy
|
en |
dc.subject |
cash literacy
|
en |
dc.subject |
price literacy
|
en |
dc.subject |
budget literacy
|
en |
dc.title |
Finanční gramotnost studentů středních škol ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Financial Literacy of Students from High Schools in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the level of financial literacy of students from high schools in the Zlín Region. The theoretical section is devided into 3 parts which define the koncept of financial literacy, explain the concept of financial education and describe the consequences of financial illiteracy. Furthermore, the theoretical section deals with different areas of financial literacy, cash literacy, price literacy and budget literacy, and with competences which are required in these areas according to Standard for Secondary Education. The practical section consists of research which is carried out in a quantitative approach. The research is carried out using didactic test and questionnaire survey |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45355
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account