Adaptace studenta na prostředí zahraniční univerzity v rámci programu Erasmus+
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Dolanská, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39883
|
|
dc.description.abstract |
Tato Bakalářská práce se zabývá adaptací studenta na nové a cizí prostředí zahraniční univerzity. Teoretická část objasňuje a vymezuje program Erasmus+, co obsahuje a jaké jsou jeho podmínky. Dále se zabývá multikulturní společností a pojmy, které s touto danou problematikou souvisejí, jako je kulturní šok či akulturace. V poslední částí jsou vymezeny pojmy, které jsou pro bakalářskou práci klíčové, a to je adaptace v rámci sociokulturního prostředí. Praktická část zahrnuje analýzu polostrukturovaných rozhovorů a následně vyhodnocení kvalitativního výzkumu daného tématu. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Erasmus+
|
cs |
dc.subject |
kulturní šok
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
pobyt v zahraničí
|
cs |
dc.subject |
multikulturní prostředí
|
cs |
dc.subject |
akulturace
|
cs |
dc.subject |
Erasmus +
|
en |
dc.subject |
cultural shock
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
stay abroad
|
en |
dc.subject |
multicultural environment
|
en |
dc.subject |
acculturation
|
en |
dc.title |
Adaptace studenta na prostředí zahraniční univerzity v rámci programu Erasmus+ |
|
dc.title.alternative |
Student Adaptation to Environment of Foreign University within the Erasmus+ Programme |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with adaptation of a student to new and different environment of a foreign university. The theoretical part explains and defines the Erasmus + programme, what it contains and what its conditions are. It also deals with a multicultural society and concepts that are related to this issue, such as culture shock or acculturation. In the last part we define concepts that are crucial to the bachelor thesis and it is an adaptation within a socio-cultural environment. The practical part includes analysis of semi-structured interviews and evaluation of qualitative research of given topic. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45315
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
zahraniční stáže
|
cs |
local.subject |
zahraniční studium
|
cs |
local.subject |
foreign stays
|
en |
local.subject |
foreign study
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account