Klima třídy na 2. stupni základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Borová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39879
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku klimatu školních tříd na 2. stupni ZŠ v Brumově - Bylnici. V úvodu se práce zabývá stěžejními pojmy souvisejícími s touto problematikou. Konkrétně se jedná o termíny: klima školy, klima třídy, atmosféra třídy aj. Dále se práce orientuje na teoretická východiska klimatu třídy a výuky a na interakci mezi učiteli a žáky. Zaměřuje se i na činitele ovlivňující klima třídy, mezi něž jsou řazeni zejména žáci a učitelé, dále také rodiče. Zabývá se rovněž výzkumem třídního klimatu. V rámci praktické části bakalářské práce je realizován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, které odhaluje stav aktuálního a preferovaného klimatu třídy na 2. stupni v ZŠ. |
|
dc.format |
66 s. (89 820 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klima školní třídy
|
cs |
dc.subject |
atmosféra třídy
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
aktéři klimatu
|
cs |
dc.subject |
klima výuky
|
cs |
dc.subject |
classroom climate
|
en |
dc.subject |
classroom atmosphere
|
en |
dc.subject |
enviroment
|
en |
dc.subject |
classroom
|
en |
dc.subject |
teaching climate
|
en |
dc.title |
Klima třídy na 2. stupni základní školy |
|
dc.title.alternative |
Classroom Climate in an Upper Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis analyzes the classroom enviroment in the secondary school in Brumov-Bylnice. The introduction of the thesis describes the main topics related to this matter such as school climate, classroom climate, or atmosphere in classrooms. The thesis then describes theoretical frameworks of classroom climate and teaching and factors affecting the enviroment such as pupils, teachers and parents. The possible options of classroom climate research are also described. The practical part of the thesis contains quan-titative research, which was realized through questionnaire, and reveals the status of actual and preferred classroom climate in the secondary school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45311
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
classroom climate
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account