Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Tylšarová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:09Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39862
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinností dětí předškolního věku. Teoretická část práce představuje sociálně kognitivní teorii Alberta Bandury, ze které vychází fenomén vnímané vlastní účinnosti. Podává základní teoretické ukotvení vnímané vlastní účinnosti, její zdroje a stručný popis jejího vývoje. Diplomová práce dále nahlíží na charakteristiku předškolního věku v kontextu zvoleného fenoménu a rozebírá problematiku vhodného hodnocení a regulace chování. Také popisuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, ze kterého vycházejí stěžejní oblasti pro výzkum. Praktická část pojednává o výzkumném šetření, které se na základě deskriptivní metody dotazníku snaží zjistit úroveň vnímané vlastní účinnosti u dětí předškolního věku. Konkrétně se zaměřuje na predikci a sebehodnocení dětí v oblasti jemné motoriky a prostorové orientace. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vnímaná vlastní účinnost
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
predikce
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
jemná motorika
|
cs |
dc.subject |
prostorová orientace
|
cs |
dc.subject |
Self-efficacy
|
en |
dc.subject |
Preschool Age
|
en |
dc.subject |
Prediction
|
en |
dc.subject |
Self-evaluation
|
en |
dc.subject |
Fine Motor Skills
|
en |
dc.subject |
Spatial orientation
|
en |
dc.title |
Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Self-Efficancy in Preschool Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2017-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with Self-efficacy in preschool children. The theoretical part represents the Social Cognitive Theory by Albert Bandura, from which comes the phenomenon of Self-efficacy. It provides basic theoretical point Self-efficacy, its sources and a brief description of its development. The thesis also looks at the characteristics of preschool children in the context of the chosen phenomenon and analyzes the appropriate assessment and regulation of behavior. It also describes the Framework Education Programme for Pre-school Education, which is a basis for priority areas of research. The practical part deals with the research survey, which is based on a descriptive survey method - questionnaire and it seeks to determine the level of Self-efficacy in preschool children. Specifically it focuses on the prediction and self-evaluation of children in the area fine motor skills and spatial orientation. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45291
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
local.subject |
self efficacy
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
self efficacy
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account