Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Tománek, Petr
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:08Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39858
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zmapovat využití zážitkové pedagogiky jako formy přenosu dovedností a vědomostí mezi generacemi v trampském hnutí. Zážitková pedagogika je progresivním pedagogickým směrem, který zvláště dnes v době inkluzí získává na oblibě. Snahou naší práce je na základě teoretických poznatků zážitkové pedagogiky a znalosti historie trampského hnutí zmapovat její využití mezi trampy. Naším cílem je popsat způsoby přenosu vědomostí a dovedností mezi generacemi trampů. Ověřit jestli jsou takto nabyté vědomosti trvalého rázu a jestli jsou schopni je využít i v běžném životě.
dc.format 97 s. , příloh 17 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject trampské hnutí cs
dc.subject flow cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject metodologie hry cs
dc.subject Experiential Education en
dc.subject Tramp Ethnicity en
dc.subject flow en
dc.subject feedback en
dc.subject games methodology en
dc.title Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
dc.title.alternative Pedagogy of Experience as a Form of Knowledge and Skill Transport among Generations in the Tramping Movement
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2017-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of my final thesis is to find how to use Experimental Education as a form of skills and knowledge transfer among generations in Tramp Ethnicity. Experimental Education is a progressive pedagogical strategy, which is very popular at the time of inclusion. The the-sis tries to find its application among tramps on the base of theoretical knowledge of Expe-rimental Education and history of Tramp Ethnicity. The aim of the thesis is to describe the ways of skills and knowledge transfer among gene-rations and to verify if such knowledge is permanent valuable and if you are able to use it in the real life.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45287
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject lesní moudrost cs
local.subject tramping cs
local.subject mezigenerační vztahy cs
local.subject woodcraft en
local.subject tramping en
local.subject intergenerational relations en


Files in this item

Files Size Format View Description
tománek_2017_dp.zip 2.160Mb Unknown View/Open None
tománek_2017_op.pdf 225.4Kb PDF View/Open None
tománek_2017_vp.doc 54.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account