Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Tománek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39858
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zmapovat využití zážitkové pedagogiky jako formy přenosu dovedností a vědomostí mezi generacemi v trampském hnutí. Zážitková pedagogika je progresivním pedagogickým směrem, který zvláště dnes v době inkluzí získává na oblibě. Snahou naší práce je na základě teoretických poznatků zážitkové pedagogiky a znalosti historie trampského hnutí zmapovat její využití mezi trampy. Naším cílem je popsat způsoby přenosu vědomostí a dovedností mezi generacemi trampů. Ověřit jestli jsou takto nabyté vědomosti trvalého rázu a jestli jsou schopni je využít i v běžném životě. |
|
dc.format |
97 s. , příloh 17 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
trampské hnutí
|
cs |
dc.subject |
flow
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
metodologie hry
|
cs |
dc.subject |
Experiential Education
|
en |
dc.subject |
Tramp Ethnicity
|
en |
dc.subject |
flow
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
games methodology
|
en |
dc.title |
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí |
|
dc.title.alternative |
Pedagogy of Experience as a Form of Knowledge and Skill Transport among Generations in the Tramping Movement |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Karger, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my final thesis is to find how to use Experimental Education as a form of skills and knowledge transfer among generations in Tramp Ethnicity. Experimental Education is a progressive pedagogical strategy, which is very popular at the time of inclusion. The the-sis tries to find its application among tramps on the base of theoretical knowledge of Expe-rimental Education and history of Tramp Ethnicity. The aim of the thesis is to describe the ways of skills and knowledge transfer among gene-rations and to verify if such knowledge is permanent valuable and if you are able to use it in the real life. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45287
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
lesní moudrost
|
cs |
local.subject |
tramping
|
cs |
local.subject |
mezigenerační vztahy
|
cs |
local.subject |
woodcraft
|
en |
local.subject |
tramping
|
en |
local.subject |
intergenerational relations
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account