Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Šmotková, Marcela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:08Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39855
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace učení u žáků osmých a devátých tříd základní školy. Jejím záměrem je zjistit, zda existují souvislosti mezi autoregulací učení a životní aspirací těchto žáků. Teoretická část vymezuje pojem autoregulace učení, životní a vzdělanostní aspirace. Popisuje determinanty autoregulace učení, zaměřuje se na životní aspiraci a to především na aspiraci profesní a na vzdělanostní dráhu vzdělávání žáků. Vymezuje pojem dospívání. Praktická část zjišťuje úroveň autoregulace učení a životní aspirace. Výzkum jsme zaměřili na zjištění existence souvislosti mezi autoregulací učení, životní a vzdělanostní aspirací.
dc.format 74s. (117081)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoregulace učení cs
dc.subject determinanty autoregulace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject aspirace cs
dc.subject self-regulated learning en
dc.subject determinants of self-regulated learning en
dc.subject motivation en
dc.subject adolescence en
dc.subject aspiration en
dc.title Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace
dc.title.alternative Self-Regulation of Learning of Primary School Pupils and Their Life Aspirations
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with a problem of pupils´ self-regulated learning of eighth and ninth grades at primary school. Its aim is to determine whether there are links between self-regulated learning and life aspiration of these pupils. The theoretical part defines the concept of self-regulated learning, life and educational as-piration. It describes determinants of self-regulated learning, focusing on the life aspiration of pupils, especially the professional and educational one. It defines the term of adolescence. The practical part reveals the level of self-regulated learning and life aspiration. The re-search focuses on finding relationship between self-regulated learning, life and educational aspiration.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45283
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject psychologie životní cesty cs
local.subject teen-agers en
local.subject lifespan psychology en


Files in this item

Files Size Format View Description
šmotková_2017_dp.pdf 2.515Mb PDF View/Open None
šmotková_2017_op.doc 54Kb Unknown View/Open None
šmotková_2017_vp.doc 53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account