dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Šmotková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39855
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace učení u žáků osmých a devátých tříd základní školy. Jejím záměrem je zjistit, zda existují souvislosti mezi autoregulací učení a životní aspirací těchto žáků. Teoretická část vymezuje pojem autoregulace učení, životní a vzdělanostní aspirace. Popisuje determinanty autoregulace učení, zaměřuje se na životní aspiraci a to především na aspiraci profesní a na vzdělanostní dráhu vzdělávání žáků. Vymezuje pojem dospívání. Praktická část zjišťuje úroveň autoregulace učení a životní aspirace. Výzkum jsme zaměřili na zjištění existence souvislosti mezi autoregulací učení, životní a vzdělanostní aspirací. |
|
dc.format |
74s. (117081) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autoregulace učení
|
cs |
dc.subject |
determinanty autoregulace
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
aspirace
|
cs |
dc.subject |
self-regulated learning
|
en |
dc.subject |
determinants of self-regulated learning
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
aspiration
|
en |
dc.title |
Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace |
|
dc.title.alternative |
Self-Regulation of Learning of Primary School Pupils and Their Life Aspirations |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with a problem of pupils´ self-regulated learning of eighth and ninth grades at primary school. Its aim is to determine whether there are links between self-regulated learning and life aspiration of these pupils. The theoretical part defines the concept of self-regulated learning, life and educational as-piration. It describes determinants of self-regulated learning, focusing on the life aspiration of pupils, especially the professional and educational one. It defines the term of adolescence. The practical part reveals the level of self-regulated learning and life aspiration. The re-search focuses on finding relationship between self-regulated learning, life and educational aspiration. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45283
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
psychologie životní cesty
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
lifespan psychology
|
en |