Filozofie výchovy a její přínos pro edukaci dětí a mládeže
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Škrabalová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39854
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na filozofii výchovy a její přínos pro edukaci dětí a mládeže. Teoretická část se zabývá filozofií výchovy, jejími představiteli a využití filozofie pro děti jako specifické metody ve výchovném a vzdělávacím procesu. Cílem praktické části je zjistit, jak tuto specifickou metodu vnímají samotné děti a její další možné využití pro praxi. |
|
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
filozofie
|
cs |
dc.subject |
filozofie výchovy
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
představitelé filozofie
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
filozofie pro děti
|
cs |
dc.subject |
philosophy
|
en |
dc.subject |
philosophy of education
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
philosophers
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
philosophy for chil-dren
|
en |
dc.title |
Filozofie výchovy a její přínos pro edukaci dětí a mládeže |
|
dc.title.alternative |
Philosophy of Education and Its Contribution to the Education of Children and Youth |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the philosophy of education and its benefits for educating children and teenagers. The theoretical part deals with the philosophy of education, its philo-sophers, and use of philosophy for children as a specific method in the educational pro-cess. The goal of the practical part is to find out how this specific method is perceived by the children and discover further uses of the method in practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45282
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account