Srovnání sociálního klimatu školy na vesnici a ve městě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Prušová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:06Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39838
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá srovnání sociálního klimatu školy na vesnici a ve městě. Teoretická část ve svých třech kapitolách podává přehled o druzích a faktorech klimatu ve třídě. Zaměřuje se také na přístupy zjišťování klimatu a výzkumné možnosti. Zmiňuje se o aktérech, kteří výrazně ovlivňují klima. Vymezuje také městskou a malotřídní školu. V poslední kapitole se zmiňuje o vývojových zvláštnostech dítěte mladšího školního věku. Teoretickou část uzavírá kapitola, školní zralost a připravenost, která ve školním procesu má svoji podstatnou úlohu. Cílem praktické části bude porovnat klima na školách ve srovnání vesnice a města. Výzkumu se zúčastní žáci 3.-5. tříd ZŠ v městě Brně a v místě Brno - venkov. K výzkumu bude použit standardizovaný dotazník MCI. |
|
dc.format |
76 s. (117 424 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aktéři školního klimatu
|
cs |
dc.subject |
faktory a druhy školního klimatu
|
cs |
dc.subject |
dotazník MCI
|
cs |
dc.subject |
dítě mladšího školního věku
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
participants of school climate
|
en |
dc.subject |
factors and kinds of school climate
|
en |
dc.subject |
MCI questionnaire of pre-school children
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
basic school
|
en |
dc.title |
Srovnání sociálního klimatu školy na vesnici a ve městě |
|
dc.title.alternative |
Comparison of Social Climates at School in a Village and in a City |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
My diploma thesis deals with the comparison of the social climate of school at the village and in the city. Three theoretical chapters give us an account of kinds and factors of the climate in the class. It is focused on the methods of climate testing and other research possibilities. It mentions phenomena which significantly influence this climate. It also categorizes city and provincial forms of schools. The last chapter is devoted to the developmental specialities of pre-school children, school maturity and the state of preparation which plays an important role in the school process. The practical part is aimed to comparing the climate; "city versus village". And it will be the pupils of 3-5 classes of the basis schools in the city of Brno and its surroundings who will participate in this research. They will use a standardized questionnaire MCI for this research. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45254
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
klima školy
|
cs |
local.subject |
vesnice
|
cs |
local.subject |
města
|
cs |
local.subject |
school environment
|
en |
local.subject |
villages
|
en |
local.subject |
cities and towns
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account