Faktory ovlivňující finanční gramotnost žáků základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Matyášová, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:02Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:02Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39804
|
|
dc.description.abstract |
Stěžejním tématem předkládané diplomové práce je finanční gramotnost dětí a faktory, které ji ovlivňují. Je rozdělena do dvou základních částí, a sice na část teoretickou a část praktickou. V první kapitole teoretické části se věnujeme finanční gramotnosti, osvětlení pojmů, v druhé je ústředním tématem rodina a výchova k finanční gramotnosti v rodině, poslední částí teoretické části je potom kapitola, ve které rozebíráme výuku k finanční gramotnosti ve školách. Praktická část je věnována výzkumu finančního smýšlení a finančních znalostí žáků devátých tříd. |
|
dc.format |
69 s. (103074 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
finanční smýšlení
|
cs |
dc.subject |
výchova dětí
|
cs |
dc.subject |
výuka dětí
|
cs |
dc.subject |
kapesné
|
cs |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
financial thinking
|
en |
dc.subject |
children education
|
en |
dc.subject |
pocket money
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující finanční gramotnost žáků základních škol |
|
dc.title.alternative |
The Factors Influencing Financial Literacy of Children at Primary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Karger, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2017-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The major objective of this diploma thesis is a financial literacy of children and the factors which affect it. The study is divided into two parts. The first chapter of this thesis focuses on a financial literacy and the explanation of the key terms. The second chapter attempts to investigate the relationship of a family and the financial literacy and the last chapter of this part describes a teaching of financial literacy at schools. The empirical part of this study analyses financial knowledge of pupils in a ninth grade. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45209
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-13 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
rodinné finance
|
cs |
local.subject |
osvěta
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
family finance
|
en |
local.subject |
public education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account