Využití a práce s bezdrátovými mikrofony pro potřeby hraného filmu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Repčík, Ivo
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:01Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39800
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje využití a práci s bezdrátovými mikrofony pro potřeby hraného filmu. Zaměřuje se na profesi asistenta zvuku, tzv. "cable-guye", jež je osoba manipulující s bezdrátovými mikrofony na place. Taktéž poukazuje na spoustu zajímavých informací vychazejících z mé několikaleté praxe ohledně portování. |
|
dc.format |
81 s. (87 600 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
bezdrátové mikrofony
|
cs |
dc.subject |
cable guy
|
cs |
dc.subject |
asistent zvuku
|
cs |
dc.subject |
hraný film
|
cs |
dc.subject |
pracovní postup
|
cs |
dc.subject |
wireless microphones
|
en |
dc.subject |
cable guy
|
en |
dc.subject |
sound assistant
|
en |
dc.subject |
feature film
|
en |
dc.subject |
workflow
|
en |
dc.title |
Využití a práce s bezdrátovými mikrofony pro potřeby hraného filmu |
|
dc.title.alternative |
1. The theoretical part: Usage and workflow with wireless microphone for needs of full-length movie. (Grečnár Ján, prof. ing. ArtD.) 2. The practical part: Audiovisual work or thematic set of audiovisual works, duration of at least 20 min., Sound. (Grečnár Ján, prof. ing. ArtD.) |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hruda, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes application and work with wireless microphones for the needs of feature movie. It focuses on the profession of "cable-guy", who is a person closely associated with the handling of wireless microphones on a shooting location. It also shows a lot of interesting information about porting the microphones, which comes from my own experience. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
45201
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account