Autorita vychovatele pohledem žáků domova mládeže
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:58Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:58Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39775
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá autoritou vychovatele a jeho výchovným působením na dospívající generaci žáků v domovech mládeže. Pozornost věnuje vybraným aspektům výchovného působení, které ovlivňují a podmiňují existenci autority vychovatele v domově mládeže v současnosti.Cílem kvantitativního výzkumu bylo zjistit, jak dospívající mládež interpretuje pojem autorita, jaké skutečnosti považují žáci za důležité k tomu, aby byli vychovatelé považováni za osobnosti s autoritou. |
|
dc.format |
100 s. (164 708 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Autorita
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
domov mládeže
|
cs |
dc.subject |
výchova ve volném čase
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Authority
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
hall of residence
|
en |
dc.subject |
free time education adolescents
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Autorita vychovatele pohledem žáků domova mládeže |
|
dc.title.alternative |
The Authority of an Educator from the Point of View of Pupils at a Boarding School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis researches the issue of the authority of an educator and their educational influence on the teenage generation of pupils in halls of residence. If focuses on the selected aspects of pedagogical conduct, which both affect and determine the existence of the authority of an educator in a hall of residence at present. The aim of the quantitative research is to find out how the term authority is interpreted by adolescents. Furthermore, what elements play a role in pupils perception of an educator to be a person who is worthy of respect. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45169
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
domovy mládeže
|
cs |
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
autorita
|
cs |
local.subject |
student residences
|
en |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
authority
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account