dc.contributor.advisor |
Eliška, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Pelikánová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:03:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T12:03:21Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3976
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci na téma "Plakát jako fenomén, jeho současnost a význam", se pokusím stručně zmapovat historii plakátu - od předchůdců plakátu přes vynález knihtisku a litografie, secesi, modernu, meziválečné i poválečné období, postmodernu, až po jeho současnost. Zvláštní pozornost budu věnovat vývoji českého plakátu, zvláště pak filmového. V části věnované současnému plakátu se zamyslím hlavně nad otázkami budoucnosti plakátu jakožto vizuálního média, nad jeho současným významem a uplatněním. V každém z období se zaměřím na nejvýznamnější osobnosti a krátce přiblížím jejich "novátorství" v oblasti plakátu. Mým cílem je pomocí historických vývojových mezníků demonstrovat současné postavení plakátu. |
cs |
dc.format |
67 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2133263 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
plakát
|
cs |
dc.subject |
filmový plakát
|
cs |
dc.subject |
grafický design
|
cs |
dc.subject |
poster
|
en |
dc.subject |
film poster
|
en |
dc.subject |
graphic design
|
en |
dc.title |
Plakát jako fenomén, jeho současnost a význam |
cs |
dc.title.alternative |
The poster as a phenomenon, its present and importance |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Houf, Václav |
|
dc.contributor.referee |
Wolf, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the bachelor thesis, which is called "The poster as a phenomenon, its present and importance", is a concise monitoring of a poster - its history from precusors through an invention of book-printing and lithographics, secession, modernism, the period between two world wars and after the second world war, postmodernism, and up to now. Special attention is focused on the development of a Czech poster, particularly the film one. The part, that deals with the present poster, is aimed at the questions of the future development of a poster as a visual medium and its present importance and use. Each period is focused on the most important persons and brief outline of their innovation on a field of a poster. My intent was to demonstrate the role of a poster in contemporary world by means of the historic progress milestones. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
5209
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|