Technické a umělecké aspekty práce zvukového mistra při živých produkcích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Technické a umělecké aspekty práce zvukového mistra při živých produkcích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Grečnár, Ján
dc.contributor.author Mitura, Andrej
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:56Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:56Z
dc.date.issued 2016-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39759
dc.description.abstract Táto diplomová práca popisuje technické a umelecké aspekty práce zvukového majstra pri živých produkciách. Teoretická časť predstavuje všetky dôležité komponenty celého zvu-kového reťazca a ich technické parametre . Praktickú časť tvorí zapojenie nástrojov a mi-krofónov do zvukového reťazca a následná úprava audiosignálu na mixážnom pulte, až po samotný mix a je doplňovaná najmä mojími osobnými poznatkami, ktoré som nadobudol počas štúdia a praxe.
dc.format 58s. (59246 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Živý zvuk cs
dc.subject Mixážny pult cs
dc.subject Line Array cs
dc.subject PA systém cs
dc.subject Mikrofón cs
dc.subject Live sound en
dc.subject Mixing console en
dc.subject Line Array en
dc.subject PA System en
dc.subject Microphone en
dc.title Technické a umělecké aspekty práce zvukového mistra při živých produkcích
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Technical and artistic aspects of sounddesign engineering in live performances 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 mins. sound editing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hruda, Pavel
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated This diploma thesis describes the technical and artistic aspects of the sound master's work in live productions. The theoretical part presents all the important components of the entire audio string and their technical parameters. The practical part involves the involvement of instruments and microphones in the audio chain and the subsequent modification of the audio signal on the mixing counter, up to the mix itself, and it is supplemented by the per-sonal knowledge which I have gained during my study and my practice.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 45146
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
mitura_2017_dp.pdf 3.593Mb PDF View/Open None
mitura_2017_op.pdf 93.88Kb PDF View/Open None
mitura_2017_vp.pdf 87.92Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account