Technické a umělecké aspekty práce zvukového mistra při živých produkcích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Mitura, Andrej
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:56Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:56Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39759
|
|
dc.description.abstract |
Táto diplomová práca popisuje technické a umelecké aspekty práce zvukového majstra pri živých produkciách. Teoretická časť predstavuje všetky dôležité komponenty celého zvu-kového reťazca a ich technické parametre . Praktickú časť tvorí zapojenie nástrojov a mi-krofónov do zvukového reťazca a následná úprava audiosignálu na mixážnom pulte, až po samotný mix a je doplňovaná najmä mojími osobnými poznatkami, ktoré som nadobudol počas štúdia a praxe. |
|
dc.format |
58s. (59246 znakov) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Živý zvuk
|
cs |
dc.subject |
Mixážny pult
|
cs |
dc.subject |
Line Array
|
cs |
dc.subject |
PA systém
|
cs |
dc.subject |
Mikrofón
|
cs |
dc.subject |
Live sound
|
en |
dc.subject |
Mixing console
|
en |
dc.subject |
Line Array
|
en |
dc.subject |
PA System
|
en |
dc.subject |
Microphone
|
en |
dc.title |
Technické a umělecké aspekty práce zvukového mistra při živých produkcích |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Technical and artistic aspects of sounddesign engineering in live performances 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 mins. sound editing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hruda, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis describes the technical and artistic aspects of the sound master's work in live productions. The theoretical part presents all the important components of the entire audio string and their technical parameters. The practical part involves the involvement of instruments and microphones in the audio chain and the subsequent modification of the audio signal on the mixing counter, up to the mix itself, and it is supplemented by the per-sonal knowledge which I have gained during my study and my practice. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
45146
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account