Produkce celovečerního animovaného filmu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Buzková, Kateřina
|
|
dc.contributor.advisor |
Mayer, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Dědochová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:56Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:56Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39756
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část této diplomové práce je věnována světovým i českým dějinám animovaného filmu a dále definuje jeho základní techniky. V praktické části si tato diplomová práce kla-de za hlavní cíl obecně definovat výrobní proces 3D animovaného filmu. Velkou výhodou je fakt, že studentka při psaní této práce současně pracovala na pozici produkční koordiná-torky ve studiu, které vytvářelo celovečerní animovaný film. Tím se naskytla ideální příleži-tost vnést do práce osobní poznatky a napsat tak práci, která vychází z reálných situací a osobních zkušeností. Čtenář je zprvu obeznámen s technickou terminologií, poté výrobním procesem a zvukovou i obrazovou postprodukcí. |
|
dc.format |
80 s. (118 332 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
animovaný film
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
charakter
|
cs |
dc.subject |
3D
|
cs |
dc.subject |
workflow
|
cs |
dc.subject |
výrobní proces
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
animated film
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
character
|
en |
dc.subject |
3D
|
en |
dc.subject |
workflow
|
en |
dc.subject |
production process
|
en |
dc.title |
Produkce celovečerního animovaného filmu |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: The Production of Feature Animated Film (Mgr. Viktor Mayer) 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at least 20 minutes, Production (Mgr. Kateřina Buzková) |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mayer, Viktor |
|
dc.contributor.referee |
Miška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this diploma thesis is devoted to the world and Czech history of animated film and further defines its basic techniques. The goal of the practical part is the general definition of the production processes of 3D animated film. A great advantage was the fact that the student worked as a production coordinator in the studio which was crea-ting a feature-length animated film by the time of writing this thesis. This created an opportunity to draw from real situations and write a thesis based on actual events and personal experiences. At the beginning, the reader gets familiar with technical terminology, followed by processing an audio and visual postproduction. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
45143
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account