Práce s dětmi školního věku se syndromem ADHD

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce s dětmi školního věku se syndromem ADHD

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Hrabovská, Pavlína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:56Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:56Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39755
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je Práce s dětmi školního věku se syndromem ADHD. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Cílem teoretické části je objasnit zá-kladní pojmy a charakteristiku syndromu ADHD, jaké jsou možnosti inkluze dítěte na Zá-kladní škole, zaměřit se na nejnovější dostupné poznatky z oblasti vzdělávání a výchovy, a faktory, které především ovlivňují život dítěte se syndromem ADHD. Součástí diplomové práce je zároveň i empirický kvalitativní výzkum realizovaný metodami rozhovoru s pedagogy pracujícími s dítětem se syndromem ADHD, rodiči dítěte se syndromem ADHD, a také případová studie vytvořená na základě dlouhodobého pozoro-vání dítěte s ADHD.
dc.format 92 s. ( 163 291 znaků )
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD- porucha pozornosti s hyperaktivitou cs
dc.subject syndrom ADHD cs
dc.subject poruchy učení cs
dc.subject problémové chování cs
dc.subject ADHD Attention Deficit Hyperactivity Disorder en
dc.subject syndrome ADHD en
dc.subject learning disorders en
dc.subject problem behavior en
dc.title Práce s dětmi školního věku se syndromem ADHD
dc.title.alternative Working with Children of School Age with ADHD
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krausová, Jana
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The theme of diplomas thesis is Working with children school-aged with syndrome of ADHD. This work is dividend into theoretical and empirici. The aim of the theoretical part is to explain the basic concepts and characteristics syndrome of ADHD, what are the possibilities of integration of a child in primary school, focus on the latest available knowledge in the field of education and upbringing, and the factors that particularly affect the life of a child with the syndrome of ADHD. Part of the diplomas thesis is also the empirical qualitative research implemented methods by interview with teachers working with a child with syndrome of ADHD, parents of chil-dren with syndrome ADHD, and also a case studies developed on the basic of long-term observation of the child with ADHD.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45141
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject lehká mozková dysfunkce cs
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en


Files in this item

Files Size Format View Description
hrabovská_2017_dp.pdf 3.551Mb PDF View/Open None
hrabovská_2017_op.docx 19.40Kb Unknown View/Open None
hrabovská_2017_vp.docx 20.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account