dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Hrabovská, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:56Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:56Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39755
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Práce s dětmi školního věku se syndromem ADHD. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Cílem teoretické části je objasnit zá-kladní pojmy a charakteristiku syndromu ADHD, jaké jsou možnosti inkluze dítěte na Zá-kladní škole, zaměřit se na nejnovější dostupné poznatky z oblasti vzdělávání a výchovy, a faktory, které především ovlivňují život dítěte se syndromem ADHD. Součástí diplomové práce je zároveň i empirický kvalitativní výzkum realizovaný metodami rozhovoru s pedagogy pracujícími s dítětem se syndromem ADHD, rodiči dítěte se syndromem ADHD, a také případová studie vytvořená na základě dlouhodobého pozoro-vání dítěte s ADHD. |
|
dc.format |
92 s. ( 163 291 znaků ) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ADHD- porucha pozornosti s hyperaktivitou
|
cs |
dc.subject |
syndrom ADHD
|
cs |
dc.subject |
poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
problémové chování
|
cs |
dc.subject |
ADHD Attention Deficit Hyperactivity Disorder
|
en |
dc.subject |
syndrome ADHD
|
en |
dc.subject |
learning disorders
|
en |
dc.subject |
problem behavior
|
en |
dc.title |
Práce s dětmi školního věku se syndromem ADHD |
|
dc.title.alternative |
Working with Children of School Age with ADHD |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of diplomas thesis is Working with children school-aged with syndrome of ADHD. This work is dividend into theoretical and empirici. The aim of the theoretical part is to explain the basic concepts and characteristics syndrome of ADHD, what are the possibilities of integration of a child in primary school, focus on the latest available knowledge in the field of education and upbringing, and the factors that particularly affect the life of a child with the syndrome of ADHD. Part of the diplomas thesis is also the empirical qualitative research implemented methods by interview with teachers working with a child with syndrome of ADHD, parents of chil-dren with syndrome ADHD, and also a case studies developed on the basic of long-term observation of the child with ADHD. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45141
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
lehká mozková dysfunkce
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |