Vývoj zobrazování násilí ve filmech Davida Cronenberga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj zobrazování násilí ve filmech Davida Cronenberga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polenský, Tomáš
dc.contributor.advisor Vávra, Roman
dc.contributor.author Vaculík, František
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:55Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:55Z
dc.date.issued 2016-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39752
dc.description.abstract Přestože je zobrazování násilí v médiích velmi populární, přetrvává názorový konflikt o škodlivosti a samoúčelnosti násilného obsahu v audiovizuálním médiu. Pro podporu medi-álního násilí lze zmínit skutečnost, že v mnoha případech se s násilným obsahem pracuje inteligentně a esteticky. To dokazuje současný filmový režisér kanadského původu David Croneneberg. Má práce má na příkladu tohoto tvůrce analyzovat mediální násilí z hlediska estetického a myšlenkového, což uvádím na příkladu jednoho z jeho nejvýraznějších filmů Videodrome, ve kterém je mé téma velmi názorně obsaženo.
dc.format 43 s. (49491)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject David Cronenberg cs
dc.subject násilí cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject horor cs
dc.subject sci-fi cs
dc.subject Videodrome cs
dc.subject David Cronenberg en
dc.subject violence en
dc.subject psychology en
dc.subject horror en
dc.subject sci-fi en
dc.subject Videodrome en
dc.title Vývoj zobrazování násilí ve filmech Davida Cronenberga
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Evolution of depiction of violence in films of David Cronenberg 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 mins., directing and screenwriting
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bébarová, Jana
dc.contributor.referee Polenský, Tomáš
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated Although the depiction of violence in the media is very popular, there is still an ideological conflict about the harmfulness and nonsensicality of violence content in audiovisual media. For the support of concept of medial violence is possible to say, that in many cases is worked with violence very intelligently and esthetically. The evidence of this fact is the film director David Cronenberg. My work should on his example analyze violence in the media from the esthetical and intellectual point of view. I used his most expressive movie Videodrome for this analysis.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 45138
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculík_2017_dp.pdf 2.921Mb PDF View/Open None
vaculík_2017_op.pdf 89.46Kb PDF View/Open None
vaculík_2017_vp.pdf 39.11Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account