dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Hofírková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:55Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:55Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39747
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá sociální pedagogikou a jejím etickým rozměrem jako prevencí sociálně patologických jevů u žáků II. stupně základní školy. V teoretické části je problematika popsána pomocí odborné literatury a je vysvětlen rozdíl mezi sociálně patologickými jevy a rizikovým chováním. Praktická část vychází z výsledků kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na to zda, případně kde, se žáci setkali s pojmy sociální pedagogika, etika, sociálně patologické jevy a jejich prevence. |
|
dc.format |
111 s. (27461 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
morálka
|
cs |
dc.subject |
morální vývoj
|
cs |
dc.subject |
minimální preventivní program
|
cs |
dc.subject |
žák základní školy
|
cs |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
social pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
morality
|
en |
dc.subject |
moral development
|
en |
dc.subject |
minimal preventive program
|
en |
dc.subject |
pupil scholar
|
en |
dc.title |
Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů |
|
dc.title.alternative |
Social Pedagogy and Its Ethical Dimension as Prevention of Sociopathological Phenomena |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with social pedagogy and its ethical dimension as socially pathological phenomena at pupils of second level of primary school. The theoretical part of this problematics is described by professional literature and it explains the difference between socially pathological phenomena and risky behaviour. Practical part results from quantitative research, which was focused on the question if, eventually where our pupils met with the concepts like social pedagogy, ethics, social pathologies and their prevention. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45127
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |