Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Hofírková, Eva
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:55Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:55Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39747
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sociální pedagogikou a jejím etickým rozměrem jako prevencí sociálně patologických jevů u žáků II. stupně základní školy. V teoretické části je problematika popsána pomocí odborné literatury a je vysvětlen rozdíl mezi sociálně patologickými jevy a rizikovým chováním. Praktická část vychází z výsledků kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na to zda, případně kde, se žáci setkali s pojmy sociální pedagogika, etika, sociálně patologické jevy a jejich prevence.
dc.format 111 s. (27461 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject etika cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject prevence cs
dc.subject morálka cs
dc.subject morální vývoj cs
dc.subject minimální preventivní program cs
dc.subject žák základní školy cs
dc.subject social pedagogy en
dc.subject ethics en
dc.subject social pathological phenomena en
dc.subject prevention en
dc.subject morality en
dc.subject moral development en
dc.subject minimal preventive program en
dc.subject pupil scholar en
dc.title Sociální pedagogika a její etický rozměr jako prevence sociálně patologických jevů
dc.title.alternative Social Pedagogy and Its Ethical Dimension as Prevention of Sociopathological Phenomena
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis deals with social pedagogy and its ethical dimension as socially pathological phenomena at pupils of second level of primary school. The theoretical part of this problematics is described by professional literature and it explains the difference between socially pathological phenomena and risky behaviour. Practical part results from quantitative research, which was focused on the question if, eventually where our pupils met with the concepts like social pedagogy, ethics, social pathologies and their prevention.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45127
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View Description
hofírková_2017_dp.pdf 4.348Mb PDF View/Open None
hofírková_2017_op.docx 18.13Kb Unknown View/Open None
hofírková_2017_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account