Didaktické hry z pohledu dětí školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Hašpica, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39746
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o pohledu dětí základní školy na hru realizovanou ve vyučo-vání. Zaměřuje se obecně na dětskou hru, kterou klasifikuje a vymezuje její znaky a její místo ve vzdělávacím systému. Dále se věnuje didaktické hře, její struktuře a vlivu na žáka. V neposlední řadě se zabývá vymezením aspektů pravé hry a jejich významu. Ve své praktické části diplomová práce pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá pohled dětí školního věku na hru ve vyučování, její znaky a četnost, v jaké se při hře vyskytují. |
|
dc.format |
65 s., 4 strany přílohy |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti školního věku
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
didaktická hra
|
cs |
dc.subject |
aspekty hry
|
cs |
dc.subject |
school-age children
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
play
|
en |
dc.subject |
didactic game
|
en |
dc.subject |
aspects of game
|
en |
dc.title |
Didaktické hry z pohledu dětí školního věku |
|
dc.title.alternative |
Didactic Games from the Perspective of School-Age Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is about the view of elementary school children on game played in class. This work is generally focused on a children game which classifies and defines its characters and its place in the education system. It is also dedicated to a didactic game its structure and its influence on the pupil. It also deals with defining the aspects of real game and its importance. In its practical part the diploma thesis is using quantitative research to examine the view of the school age children on the play during the teaching, its characters and rate to which it occurs during the game. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45125
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
didaktické hry
|
cs |
local.subject |
educational games
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account