Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39743
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na didaktickou hru, neboli na hru ve vyučování. Tato metoda se objevuje ve vyučování stále častěji. Práce se zaměřuje na rozbor těchto her. Rozebírá určité znaky, které by měla hra, aby byla opravdovou hrou splňovat. Zaměřuje se na subjek-tivní pohled učitelů dětí školního věku na tuto problematiku. Rozebírá hru jako efektivní metodu učení. Teoretická část obsahuje definice z oblasti hry, spontánní hry, didaktické hry, hry ve vyučování, znaky a druhy her a v neposlední řadě se věnuje tématu osobnosti učitele. Praktická část rozebírá detailněji znaky hry, jež musí splňovat, aby mohla být pova-žována za efektivní způsob učení. Pojednává o uchopení tohoto fenoménu v praxi. Zaměřu-je se na učitele a jejich pohled na problematiku a porovnává výsledky v závislosti na urči-tých kritériích. Součástí praktické části jsou také možná doporučení |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hra
|
cs |
dc.subject |
didaktická hra
|
cs |
dc.subject |
hra ve vyučování
|
cs |
dc.subject |
znaky her
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
spontánní hra
|
cs |
dc.subject |
opravdová hra
|
cs |
dc.subject |
Game
|
en |
dc.subject |
didactic game
|
en |
dc.subject |
game in teaching
|
en |
dc.subject |
features games
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
teacher personality
|
en |
dc.subject |
spon-taneous game
|
en |
dc.subject |
the real game
|
en |
dc.title |
Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku |
|
dc.title.alternative |
The Concept of Didactic Games of Teachers of School-Age Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on teaching the game, or to play in teaching. This method appears incre-asingly in teaching. The work focuses on the analysis of these games. It analyzes certain characteristics that should play in order to meet the real play. It focuses on the subjective view of teachers of children of school age on this issue. Discusses the game as an effective method of learning. The theoretical part contains definitions from games, spontaneous ga-mes, didactic games in teaching, characters and types of games and finally focuses on the topic of teacher's personality. The practical part analyzes in detail the game characters, which must meet in order to be considered an effective way of learning. Discusses grasp this phenomenon in practice. It focuses on teachers and their view on the issue and com-pares the results depending on certain criteria. The practical part are also possible recom-mendations. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45121
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
didaktické hry
|
cs |
local.subject |
educational games
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account