Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Fotterová, Ludmila
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:54Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39740
dc.description.abstract Diplomová práce představuje Českou správu sociálního zabezpečení jako moderní instituci, která reaguje na potřeby dnešní společnosti vytvořením nové profese pracovníků call centra pro nemocenské pojištění. Práce shrnuje požadavky na tyto pracovníky a věnuje pozornost rizikům, která s touto profesí souvisí. Výše uvedené oblasti dává do souvislosti s prací jako důležitou součástí lidského života, pracovní spokojeností a profesním sebepojetím. Cílem kvantitativního výzkumu bude zjistit jaká je míra celkové pracovní spokojenosti a zda osobnostní charakteristiky pracovníků ovlivňují jejich pracovní spokojenost. Současně také zjistit zda existují rozdíly v profesním sebepojetí pracovníků zmiňovaného call centra. Přínosem této práce v návaznosti na výše uvedená zjištění bude navrhnout doporučení pro zvýšení pracovní spokojenosti a zmírnění fluktuace pracovníků této profese.
dc.format 151 s. (254 567 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject práce cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject profesní sebepojetí cs
dc.subject sebepojetí cs
dc.subject work en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject professional self-concept en
dc.subject self-concept en
dc.title Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení
dc.title.alternative Professional Self-Concept and Job Satisfaction of Call Center Workers of the Czech Social Security Administration
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis introduces the Czech Social Security Administration as a modern institution that responds to the needs of today's society by creating a new profession of call centre health insurance workers. This thesis summarizes the requirements for these workers and pays attention to the risks inherent in this profession. The above-mentioned areas are associated with the work as an important part of human life, job satisfaction and professional self-concept. The objective of quantitative research will be to determine the level of overall job satisfaction, and whether workers' personality traits affect their job satisfaction. At the same time the task is to determine whether there are differences in professional self-concept of the aforementioned call centre workers. The benefit of this work in relation to the above findings will be to propose recommendations to increase job satisfaction and reduce staff turnover in this profession.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45117
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18
local.subject call centra cs
local.subject sociální zabezpečení cs
local.subject call centers en
local.subject social security en


Files in this item

Files Size Format View Description
fotterová_2017_dp.pdf 4.480Mb PDF View/Open None
fotterová_2017_op.docx 21.26Kb Unknown View/Open None
fotterová_2017_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account