Možnosti alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního a mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního a mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Dvořáková, Marcela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:52Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:52Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39736
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je možnost alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního věku. V teoretické části se budeme zabývat definováním základních pojmů, které jsou spojeny s problematikou alternativního školství, uvádíme základní rozdíly mezi alternativní a standardní školou. Pozornost je věnována vybraným alternativním školám, jejich prostředí a didaktickému materiálu. Blíže představujeme zvolené inovační koncepce, které oživují výuku v současné škole. Empirická část si klade za cíl zjistit, jaké jsou preference rodičů při volbě alternativní školy.
dc.format 103 s. (117 669 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní pedagogika cs
dc.subject Montessori škola cs
dc.subject Jenský plán cs
dc.subject Daltonský plán cs
dc.subject Freinetova škola cs
dc.subject Waldorfská škola cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject intuitivní pedagogika cs
dc.subject zdravá škola cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject alternative pedagogy en
dc.subject Montessory school en
dc.subject Dalton plan en
dc.subject Waldorfs school en
dc.subject adventurous pedagogy en
dc.subject intuitive pedagogy en
dc.subject wholesome school en
dc.subject climate en
dc.title Možnosti alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního a mladšího školního věku
dc.title.alternative Possibilities of Alternative and Innovative Education at the Preschool and Early School Age
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of my diploma work is the possibility of alternative and innovatory education with the pre-school children. The theoretical part deals with the defining of the basic terms connected with the problems of alternative school system; there are explained basic differences between the alternative and standard schools. A specially attention is paid to the selected alternative schools to their climate and didactic material. The selected innovation coceptions which stimulate classes at current schools and introduce here in a greater detail. The aim of the empiric part is to find out what parents prefer at the option of alternative school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45111
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject alternativní mateřské školy cs
local.subject alternative kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáková_2017_dp.pdf 2.577Mb PDF View/Open None
dvořáková_2017_op.docx 22.52Kb Unknown View/Open None
dvořáková_2017_vp.docx 15.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account