Možnosti alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního a mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:52Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:52Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39736
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je možnost alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního věku. V teoretické části se budeme zabývat definováním základních pojmů, které jsou spojeny s problematikou alternativního školství, uvádíme základní rozdíly mezi alternativní a standardní školou. Pozornost je věnována vybraným alternativním školám, jejich prostředí a didaktickému materiálu. Blíže představujeme zvolené inovační koncepce, které oživují výuku v současné škole. Empirická část si klade za cíl zjistit, jaké jsou preference rodičů při volbě alternativní školy. |
|
dc.format |
103 s. (117 669 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Montessori škola
|
cs |
dc.subject |
Jenský plán
|
cs |
dc.subject |
Daltonský plán
|
cs |
dc.subject |
Freinetova škola
|
cs |
dc.subject |
Waldorfská škola
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
intuitivní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
zdravá škola
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
alternative pedagogy
|
en |
dc.subject |
Montessory school
|
en |
dc.subject |
Dalton plan
|
en |
dc.subject |
Waldorfs school
|
en |
dc.subject |
adventurous pedagogy
|
en |
dc.subject |
intuitive pedagogy
|
en |
dc.subject |
wholesome school
|
en |
dc.subject |
climate
|
en |
dc.title |
Možnosti alternativního a inovativního vzdělávání u dětí předškolního a mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Possibilities of Alternative and Innovative Education at the Preschool and Early School Age |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my diploma work is the possibility of alternative and innovatory education with the pre-school children. The theoretical part deals with the defining of the basic terms connected with the problems of alternative school system; there are explained basic differences between the alternative and standard schools. A specially attention is paid to the selected alternative schools to their climate and didactic material. The selected innovation coceptions which stimulate classes at current schools and introduce here in a greater detail. The aim of the empiric part is to find out what parents prefer at the option of alternative school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45111
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
alternativní mateřské školy
|
cs |
local.subject |
alternative kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account