Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ciprysová, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-15T11:58:28Z
dc.date.available 2017-05-04T23:00:28Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3972
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zaváděním prvků CRM v průmyslové společnosti AGENTURA OSMA. Teoretická část obsahuje shrnutí literárních teoretických podkladů o řízení vztahů se zákazníky. Následná praktická část využívá tuto teoretickou základu pro analytické posouzení CRM ve společnosti AGENTURA OSMA. Součástí praktické části je také projekt implementace prvků CRM. Projekt navrhuje vhodnou segmentaci zákazníků a individuální přístup k jednotlivým segmentům. cs
dc.format 85 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1445970 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
dc.subject CRM cs
dc.subject customer relationship management cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject individualization en
dc.subject care of customers en
dc.subject customers' segmentation en
dc.title Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Project of implementing of elements of CRM in concern AGENTURA OSMA spol. s r. o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis is concerned with implementing of elements of CRM in industrial concern AGENTURA OSMA. Theoretical part includes summary of literary theoretic base about customer relationship management. Subsequent practical part makes use of this theoretical base for analytical evaluation of CRM in AGENTURA OSMA. There is project of imple-menting of CRM' elements in practical part. Project proposes suitable customers' segmen-tation and individualization to separate segments. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5946
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ciprysová_2007_dp.pdfBlocked 1.378Mb PDF View/Open
ciprysová_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
ciprysová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account