Faktory multikulturního učení žáků středních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Ingrová, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:44Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:44Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39660
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá faktory, které působí na multikulturní učení žáků středních škol. Teoretická část nejprve vymezuje multikulturní učení, jeho pojetí z pohledu různých autorů, a dále se zabývá multikulturními kompetencemi, které jsou výsledkem procesu multikulturního učení. V poslední části popisuje faktory, které ovlivňují proces multikulturního učení. Praktická část práce zkoumá, které z vymezených faktorů pravděpodobně nejvíce ovlivňují proces multikulturního učení a jak tyto faktory vzájemně působí na sebe. Výzkum je pojat kvantitativně, proto bude využita metoda dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
85 (108 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Multikulturní učení
|
cs |
dc.subject |
Multikulturní kompetence
|
cs |
dc.subject |
Faktory
|
cs |
dc.subject |
Žáci středních škol
|
cs |
dc.subject |
Multicultural learning
|
en |
dc.subject |
Multicultural competences
|
en |
dc.subject |
Factors
|
en |
dc.subject |
Secondary school students
|
en |
dc.title |
Faktory multikulturního učení žáků středních škol |
|
dc.title.alternative |
Factors of Multicultural Education of Secondary School Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the factors which influence multicultural learning of second-ary school students. The theoretical part defines multicultural learning and its conception in point of view of different authors. Then it deals with multicultural competences which are the result of process of multicultural learning. The last part there are described factors which probably the most influence the process of multicultural learning and how these fac-tors influence each other. The survey is conceived quantitatively and therefore is used a method of questionnaire research. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44996
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
multikulturní pedagogika
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
multiculture pedagogy
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account