Faktory multikulturního učení žáků středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory multikulturního učení žáků středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Ingrová, Nikol
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:44Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:44Z
dc.date.issued 2016-11-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39660
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá faktory, které působí na multikulturní učení žáků středních škol. Teoretická část nejprve vymezuje multikulturní učení, jeho pojetí z pohledu různých autorů, a dále se zabývá multikulturními kompetencemi, které jsou výsledkem procesu multikulturního učení. V poslední části popisuje faktory, které ovlivňují proces multikulturního učení. Praktická část práce zkoumá, které z vymezených faktorů pravděpodobně nejvíce ovlivňují proces multikulturního učení a jak tyto faktory vzájemně působí na sebe. Výzkum je pojat kvantitativně, proto bude využita metoda dotazníkového šetření.
dc.format 85 (108 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multikulturní učení cs
dc.subject Multikulturní kompetence cs
dc.subject Faktory cs
dc.subject Žáci středních škol cs
dc.subject Multicultural learning en
dc.subject Multicultural competences en
dc.subject Factors en
dc.subject Secondary school students en
dc.title Faktory multikulturního učení žáků středních škol
dc.title.alternative Factors of Multicultural Education of Secondary School Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the factors which influence multicultural learning of second-ary school students. The theoretical part defines multicultural learning and its conception in point of view of different authors. Then it deals with multicultural competences which are the result of process of multicultural learning. The last part there are described factors which probably the most influence the process of multicultural learning and how these fac-tors influence each other. The survey is conceived quantitatively and therefore is used a method of questionnaire research.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 44996
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject multikulturní pedagogika cs
local.subject secondary school students en
local.subject multiculture pedagogy en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
ingrová_2017_dp.pdf 3.614Mb PDF View/Open None
ingrová_2017_op.docx 23.21Kb Unknown View/Open None
ingrová_2017_vp.doc 52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account