Projevy prosociálního chování u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Čechová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:43Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39657
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce jsou projevy prosociálního chování u dětí předškolního věku, které jsou jedináčky. Teoretická část se zabývá pojmem prosociální chování. Také pojednává o vývojových specificích dětí předškolního věku a seznamuje s možnostmi ovlivňování rozvoje jejich prosociálního jednání. Praktická část předkládá výsledky kvalitativního výzkumu, který proběhl za pomocí pozorování a analýzy připravených aktivit. Cílem práce bylo zjistit, jaké projevy prosociálního chování se u dětí předškolního věku objevují, případně poukázat, na co je potřeba se v budoucnu zaměřit. |
|
dc.format |
78 s. (127 416 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prosociální chování
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Prosocial behavior
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Projevy prosociálního chování u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Manifestations of Prosocial Behavior in Preschool-Age Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of the thesis is Manifestations of Prosocial Behavior in Preschool-Age Children which are singletons. The theoretical part deals with the concept of prosocial behavior. The thesis is also about the development of preschool children specifics and introduces the possibility of influencing the development of prosocial behavior. The practical part deals results of qualitative research carried out with the aid of observation and analysis of the prepared activities. The aim of thesis was to identify the signs of prosocial behavior in preschool-age children occur or about what is needed in the future focus. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44990
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account