Formální vzdělávání dospělých ve středním věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Sklenářová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:43Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39650
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá formálním vzděláváním dospělých ve středním věku. Práce má teoreticko-praktický charakter. Teoretická část je v rámci tří kapitol zaměřena na obecný rámec celoživotního učení a vzdělávání dospělých, vymezuje jednotlivá období dospělosti a charakterizuje pracovní a rodinné podmínky pro studium na vysoké škole. Praktická část je věnována uskutečněnému kvantitativnímu výzkumu formou dotazníku a následné analýze a vyhodnocení výsledků výzkumu. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
formální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
střední dospělost
|
cs |
dc.subject |
střední věk
|
cs |
dc.subject |
motivace ke studiu
|
cs |
dc.subject |
bariéry ve studiu
|
cs |
dc.subject |
Adult education
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
formal education
|
en |
dc.subject |
middle adulthood
|
en |
dc.subject |
midlife
|
en |
dc.subject |
motivation to study
|
en |
dc.subject |
barriers in the study
|
en |
dc.title |
Formální vzdělávání dospělých ve středním věku |
|
dc.title.alternative |
Formal Education of Middle-Aged Adults |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the formal adult education in middle age. The work is theoretical and practical. The theoretical part within its three chapters focuses on the general framework of lifelong learning and adult education, also defines the periods of maturity and provides characterization by occupational and family conditions for studying at the University. The practical part is based on quantitative research in the form of the questionnaire and sub-sequent analysis and evaluation of the result of the research. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44979
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account