dc.contributor.advisor |
Dohnalová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Světlíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T11:55:58Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3964
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zákaznických vztahů, jejichž vliv na úspěšné podnikání neustále roste. V teoretické části práce jsou formulována teoretická východiska, ve kterých je detailně charakterizován zákazník na trhu organizací a popsána úloha řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je provedena analýza zákaznických vztahů a jejich vývoje v období let 2002-2006. Součástí práce je vyhodnocení analýzy, doporučení návrhů, které by mohly sloužit ke zlepšení situace, případně pomoci k řešení nedostatků. |
cs |
dc.format |
60 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1536374 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
customers' satisfaction
|
en |
dc.subject |
communi-cation
|
en |
dc.title |
Analýza zákaznických vztahů firmy MetalPlast Lipník n. B. a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of customers' relations in the company MetalPlast Lipník n. B. a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Loučková, Pavlína |
|
dc.date.accepted |
2007-06-14 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with issue of customers' relations, whose influence on the successful business is continuously increasing. In the theoretical part of the work there are defined theoretical basis that characterise in detail customer on the B2B market and describe the function of Customer Relationship Management. In the practical part of this work there is carried out the analysis of customers' relations and its development in years 2002-2006. A part of this work is the evaluation of analysis, recommendation of proposals, which could be used to improve the situation, possibly help to solve imperfections. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6408
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|