Analýza zákaznických vztahů firmy MetalPlast Lipník n. B. a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákaznických vztahů firmy MetalPlast Lipník n. B. a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Světlíková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-15T11:55:58Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3964
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou zákaznických vztahů, jejichž vliv na úspěšné podnikání neustále roste. V teoretické části práce jsou formulována teoretická východiska, ve kterých je detailně charakterizován zákazník na trhu organizací a popsána úloha řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je provedena analýza zákaznických vztahů a jejich vývoje v období let 2002-2006. Součástí práce je vyhodnocení analýzy, doporučení návrhů, které by mohly sloužit ke zlepšení situace, případně pomoci k řešení nedostatků. cs
dc.format 60 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1536374 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
dc.subject zákazník cs
dc.subject analýza cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject customer en
dc.subject analysis en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject customers' satisfaction en
dc.subject communi-cation en
dc.title Analýza zákaznických vztahů firmy MetalPlast Lipník n. B. a.s. cs
dc.title.alternative The analysis of customers' relations in the company MetalPlast Lipník n. B. a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Loučková, Pavlína
dc.date.accepted 2007-06-14
dc.date.vskp-available 2037-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with issue of customers' relations, whose influence on the successful business is continuously increasing. In the theoretical part of the work there are defined theoretical basis that characterise in detail customer on the B2B market and describe the function of Customer Relationship Management. In the practical part of this work there is carried out the analysis of customers' relations and its development in years 2002-2006. A part of this work is the evaluation of analysis, recommendation of proposals, which could be used to improve the situation, possibly help to solve imperfections. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6408
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
světlíková_2007_bp.pdfBlocked 1.465Mb PDF View/Open
světlíková_2007_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
světlíková_2007_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account