dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Tománková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T11:55:03Z |
|
dc.date.available |
2012-09-15T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3960
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá waldorfskou pedagogikou. Cílem práce je pokusit se přiblížit waldorfskou pedagogiku, ukázat, čím se odlišuje od tradičních škol a zjistit, jaké je povědomí veřejnosti o alternativních školách a jejich postoje k nim. Teoretická část popisuje základy waldorfské pedagogiky, její historii, základní rysy, učební plán, výchovně-vzdělávací metody a zvláštnosti, kterými se odlišuje od tradičních škol. Praktická část zjišťuje pomocí kvantitativního výzkumu povědomí veřejnosti o alternativních školách a postoje k alternativní pedagogice. |
cs |
dc.format |
53 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1172999 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.08.2012 |
|
dc.subject |
alternativní škola
|
cs |
dc.subject |
tradiční škola
|
cs |
dc.subject |
waldorfská pedagogika
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
alternative education system
|
en |
dc.subject |
traditional education system
|
en |
dc.subject |
waldorf's pedagogy
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Ideál Waldorfské školy, její historie a současnost v České republice |
cs |
dc.title.alternative |
Ideal of Waldorf's school, her history and present in Czech republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Celá, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2007-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bacholar's project deals with wardorf's pedagogy. The main aim of my bacholar's project is tried to zoom in waldorf's pedagogy and showed discrepancy between traditional education system and waldorf education system and find out privity of publicity about alternative education system and the people's attitude towards them. The theoretic part describes basics of waldorf's pedagogy, her history, basic traits, learning plan, educative-trainning methods and dissimilarity of the traditional schools. The practical part find out attainments publicity about alternative education system and attitude to alternative pedagogy on the basic of quantitative research. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6902
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|