Ideál Waldorfské školy, její historie a současnost v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ideál Waldorfské školy, její historie a současnost v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Tománková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-15T11:55:03Z
dc.date.available 2012-09-15T23:00:27Z
dc.date.issued 2007-08-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3960
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá waldorfskou pedagogikou. Cílem práce je pokusit se přiblížit waldorfskou pedagogiku, ukázat, čím se odlišuje od tradičních škol a zjistit, jaké je povědomí veřejnosti o alternativních školách a jejich postoje k nim. Teoretická část popisuje základy waldorfské pedagogiky, její historii, základní rysy, učební plán, výchovně-vzdělávací metody a zvláštnosti, kterými se odlišuje od tradičních škol. Praktická část zjišťuje pomocí kvantitativního výzkumu povědomí veřejnosti o alternativních školách a postoje k alternativní pedagogice. cs
dc.format 53 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1172999 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.08.2012
dc.subject alternativní škola cs
dc.subject tradiční škola cs
dc.subject waldorfská pedagogika cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject alternative education system en
dc.subject traditional education system en
dc.subject waldorf's pedagogy en
dc.subject upbringing en
dc.subject education en
dc.title Ideál Waldorfské školy, její historie a současnost v České republice cs
dc.title.alternative Ideal of Waldorf's school, her history and present in Czech republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Celá, Jarmila
dc.date.accepted 2007-09-10
dc.description.abstract-translated The bacholar's project deals with wardorf's pedagogy. The main aim of my bacholar's project is tried to zoom in waldorf's pedagogy and showed discrepancy between traditional education system and waldorf education system and find out privity of publicity about alternative education system and the people's attitude towards them. The theoretic part describes basics of waldorf's pedagogy, her history, basic traits, learning plan, educative-trainning methods and dissimilarity of the traditional schools. The practical part find out attainments publicity about alternative education system and attitude to alternative pedagogy on the basic of quantitative research. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6902
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
tománková_2007_bp.pdfBlocked 1.118Mb PDF View/Open
tománková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
tománková_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account