dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Jančová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:37Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39608
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce poukazuje na problematiku ve firemním vzdělávání, individuální zaměření na vzdělávání a rozvíjení kompetencí zaměstnanců na daných pozicích. Chce zdůraznit důležitost rozvoje zaměstnanců na profesní úrovni, která je přínosem nejenom pro zaměstnance samotného, ale především pro firmu, do které posléze zaměstnanec vkládá své nabyté zkušenosti a dovednosti. Nabízí několik forem, které mohou být při vzdělávání uplatněny. Klade důraz na rozvoj pracovníků ve firmě, což je jeden z klíčových faktorů úspěchu firmy a její konkurenceschopnosti na trhu. V teoretické části budou definovány základní pojmy, metody, formy vzdělávání, klíčové kompetence a Kirkpatrickův model evaluace. Zmíníme také trendy v rozvoji vzdělávání pracovníků, tvorbu projektu vzdělávání a její náležitosti. |
|
dc.format |
62 s. (68 118 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
plán vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
metody a formy vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
company educating
|
en |
dc.subject |
individual educating
|
en |
dc.subject |
key competencies
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
plan of educating
|
en |
dc.subject |
methods and forms of educating
|
en |
dc.title |
Individuální cíle vzdělávání zaměstnanců |
|
dc.title.alternative |
Individual Targets of Employees´ Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis point to the issues of company educating, individual specialization in educating and developing employees competences on each position. Points out importance of employee progress on professional level, which is benefit not only for employee himself, but the company primarily for educated employees, who put their gained experience and skills into this company. It offers few forms of educating which could be applied in educational process. It lays stress on employees' growth, which is one of the key factors of company success and it´s competitive ability on the market. In theoretical part will be defined basic terms, methods, forms of educating, key competencies and Kirkpatrick evaluation system. We also mention new trends in educating, education process creation and its terms. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44925
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
local.subject |
vzdělávací cíle
|
cs |
local.subject |
individuální vzdělávací programy
|
cs |
local.subject |
employee training and education
|
en |
local.subject |
educational aims
|
en |
local.subject |
individual educational programs
|
en |