dc.contributor.advisor |
Krystoň, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Eremiášová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:37Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39602
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá metodami zájmového vzdělávání dospělých a hodnocením jejich efektivnosti. Práce popisuje specifika a cíle zájmového vzdělávání dospělých v kontextu celoživotního učení, současné legislativní ukotvení s poukázáním na chybějící klíčovou podporu této oblasti vzdělávání dospělých a vybrané metody, které bývají v zájmovém vzdělávání dospělých využívány. Empirická část práce je založena na evaluačním hodnocení efektivnosti vybraných metod v zájmovém kurzu pro dospělé, který byl organizován a realizován autorkou této práce. V praxi bude pomocí vstupních a výstupních dotazníků ověřeno, které metody byly (v souvislosti s naplněním počátečního očekávání a potřeb uchazečů kurzu) efektivní, a které nikoliv. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní učení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
zájmové vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
didaktické metody
|
cs |
dc.subject |
efektivnost
|
cs |
dc.subject |
zájmový kurz
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
lifelong learnin
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
interest adult education
|
en |
dc.subject |
educating methods
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
leisure course
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.title |
Efektivita metod v zájmovém vzdělávání dospělých |
|
dc.title.alternative |
The Effectiveness of Methods in Leisure Adult Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the interest adult educations methods and the evaluating their effectiveness. The thesis describes the specifics and aims of interest adult education in the context of lifelong learning; the current law definition of interest adult education, with reference to the missing support to this field of adult education; and some methods which are most often used in interest adult education. The practise part is based on the evaluation of the effectiveness of selected methods implemented in the interest education, which was organised by the author of this thesis. In practise, there will be verified, through input and output questionnaires, which methods were (in the connection with the fulfillment of initial expectations and needs of participants) effective and which were not. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44918
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
local.subject |
vzdělávací kurzy
|
cs |
local.subject |
andragogika
|
cs |
local.subject |
educational courses
|
en |
local.subject |
andragogy
|
en |