Je Česko zajímavé pro zahraniční návštěvníky?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Je Česko zajímavé pro zahraniční návštěvníky?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Šustková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-15T11:54:49Z
dc.date.available 2010-07-15T11:54:49Z
dc.date.issued 2007-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3959
dc.description.abstract Diplomová práce zabývající se marketingem destinace cestovního ruchu a soustředící se na aplikaci marketingové teorie do praxe. Rozebírá současnou situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice, relevantní segmenty, jejich motivaci k návštěvě destinace. Analyzuje nabídku a poptávku destinace, její konkurenceschopnost, státní podporu cestovního ruchu, činnost agentury Czech Tourism a propagaci destinace v zahraničí. Poukazuje také na problémy řízení destinace, nedostatky marketingové komunikace a hledá možnosti dalšího rozvoje turismu v České republice. cs
dc.format 59 cs
dc.format.extent 1343114 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject destinace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject management cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject národní turistická organizace cs
dc.subject příjezdový cestovní ruch cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject poptávka cs
dc.subject nabídka cs
dc.subject Tourism en
dc.subject Destination en
dc.subject Marketing en
dc.subject Management en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject promotion en
dc.subject Czech republic en
dc.subject National Tourism Organisation en
dc.subject Incoming Tourism en
dc.subject SWOT Analsis en
dc.subject Seg-mentation en
dc.subject Demand en
dc.subject Suply en
dc.title Je Česko zajímavé pro zahraniční návštěvníky? cs
dc.title.alternative Is the Czech republic attractive for foreign visitors? en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-08-27
dc.description.abstract-translated Diploma thesis dealing with marketing of touristim destination and concentrating on aplication of marketing theory into practice. Analysing current situation og incoming tourism in the Czech republic, relevant segments as well as their motivation to visit the destination. The thesis is analysing suply and demand of the destination, its' competitive strength, support of tourism by state, activities of agency Czech Tourism and promotion of the desti-nation abroad. Also pointing out problems with destination management, insufficient marketing communication and is searching for possibilities of developement of tourism in the Czech republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2801
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
šustková_2007_dp.pdf 1.280Mb PDF View/Open
šustková_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
šustková_2007_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account