Přístupy ke vzdělávání dětí v předškolním věku v rámci prevence civilizačních onemocnění
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kutálková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Popelková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:36Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:36Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39589
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je popsat přístupy ke vzdělávání dětí, v rámci prevence konkrétních civilizačních onemocnění, ve vybraných mateřských školách. Teoretická část se zaměřuje na pojmy vztahující se ke zdraví, podporu zdraví a prevenci v mateřské škole a také na přístupy ke vzdělávání dětí, v této problematice. Pro potřeby práce jsem zvolila kvalitativně orientovaný výzkum, který je realizován za pomoci participačního pozorování. To probíhalo ve dvou mateřských školách ve Zlínském kraji. Z analýzy dat se vynořily tři hlavní kategorie. První kategorií je role učitelek, následující kategorií jsou strategie učitelek a poslední kategorií je prostředí mateřské školy. Tyto kategorie se vzájemně ovlivňují a udávají konkrétní podobu přístupu. |
|
dc.format |
54 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
civilizační onemocnění
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
teorie vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
lifestyle diseases
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.subject |
education theory
|
en |
dc.subject |
nursery school
|
en |
dc.title |
Přístupy ke vzdělávání dětí v předškolním věku v rámci prevence civilizačních onemocnění |
|
dc.title.alternative |
Educational approches to preschool children within Lifestyle Diseases Prevention |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2017-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is formed of theoretical and empirical nature. The aim is to describe all attitudes to education for children, concerning a prevention of concrete lifestyle diseases in selected nursery schools. Theoretical part focuses on terms connected with health, health support, prevention in nursery schools and also on attitudes to education for children relat-ed to this issue. For the sake of this thesis I chose qualitative research which is realized with the aid of participatory division. It was taking place in two nursery schools of Zlín region. As emerged from acquired data, there are three main categories. The first one is teacher's role, second is teacher's strategy and the last one is nursery school's environment. These categories influence each other and set the concrete form of the attitude. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44899
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
výchova ke zdraví
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
health education
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account