Alternativní formy spolupráce mateřské školy a rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Alternativní formy spolupráce mateřské školy a rodiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Jaroščáková, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:35Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:35Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39586
dc.description.abstract Jedná se o bakalářskou práci teoreticko-empirického charakteru a pojednává o alternativ-ních formách spolupráce mateřské školy a rodiny. Hlavním cílem teoretické části je vymezení základních pojmů týkajících se problematiky spolupráce mateřské školy a rodiny. Tato část se zaměřuje na důležitost spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou, běžné formy spolupráce, na rozdíly ve spolupráci u běžné a alternativní mateřské školy a také na komunikaci jako základ spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou. Výzkumná část má za cíl popsat formy spolupráce MŠ a rodiny, určit, jaké formy rodiče a pedagogové chápou v této souvislosti jako alternativní. Výzkumu se zúčastnilo osm re-spondentů obou stran. Mateřská škola byla zastoupena ředitelkou a čtyřmi učitelkami, rodi-ny třemi rodiči. Bylo realizováno výzkumné šetření s ředitelkou, učitelkami a rodiči. Vý-zkum byl proveden formou polostrukturovaného interview.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alternativní spolupráce cs
dc.subject alternativní MŠ cs
dc.subject běžná MŠ cs
dc.subject spolupráce MŠ a rodiny cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject pedagog a spolupráce cs
dc.subject Alternative collaboration en
dc.subject alternative kindergarten en
dc.subject traditional kindergarten en
dc.subject cooperation between kindergarten and the family en
dc.subject communication en
dc.subject teacher and cooperation en
dc.title Alternativní formy spolupráce mateřské školy a rodiny
dc.title.alternative Alternative forms of cooperation between nursery school and family
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This Bachelor´s thesis is of theoretical and empirical character and focuses on alternative ways of cooperation between mateřská škola (kindergarten) and the family. The first (theoretical) part defines the key concepts used to describe this kind of cooperati-on and stresses its importance to both sides. It deals with common forms of cooperation, differences between forms understood as traditional and alternative by parents and tea-chers and also explores communication as the basic form of cooperation between mateřská škola (kindergarten) and the family. The principal aim of the second (research) part is to describe forms of cooperation between mateřská škola and the family and to specify which forms are understood as alternative by parents and teachers. Eight respondents on both sides were involved. Those from mateřská škola included a female head and four teachers, families were represented by three parents. In the research, semi-structured interviews were used.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44896
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject rodina a škola cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject home and school en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
jaroščáková_2017_dp.pdf 2.215Mb PDF View/Open None
jaroščáková_2017_op.docx 20.35Kb Unknown View/Open None
jaroščáková_2017_vp.docx 19.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account