Analýza výchovně-vzdělávací práce učitele tradiční a firemní mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza výchovně-vzdělávací práce učitele tradiční a firemní mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Hrázská, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:35Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:35Z
dc.date.issued 2016-12-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39585
dc.description.abstract V bakalářské práci se autorka zabývá rozborem výchovně vzdělávací práce učitele tradič-ní a firemní mateřské školy. V teoretické části vymezuje současné pojetí tradiční mateřské školy, také prezentuje specifika firemní školy a objasňuje příčiny jejího vzniku v retrospek-tivě. V empirické části autorka popisuje práci učitele tradiční a firemní mateřské školy, pro-střednictvím kvalitativního výzkumu, který byl realizovaný s využitím rozhovorů s učitelkami mateřských škol.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tradiční mateřská škola cs
dc.subject firemní mateřská škola cs
dc.subject specifika práce učitele firemní mateřské školy cs
dc.subject traditional preschool en
dc.subject business preschool en
dc.subject specifics in the work of a teacher in a business preschool en
dc.title Analýza výchovně-vzdělávací práce učitele tradiční a firemní mateřské školy
dc.title.alternative Analysis of the educational work of the teacher and the traditional teaching kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis focuses on an analysis of teacher's tasks in education and training in a traditional and business preschool. The theoretical part characterizes features of a con-temporary traditional preschool. It also involves specific details about a business preschool and provides the reasons of its establishment retrospectively. Furthermore, the author describes the job of a teacher in a traditional and business preschool through a qualitative research, which is based on interviews with teachers in preschools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44895
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject mateřské školy cs
local.subject tradiční mateřské školy cs
local.subject firemní mateřské školy cs
local.subject kindergarten en
local.subject traditional teaching kindergartens en
local.subject company kindergartens en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View Description
hrázská_2017_dp.pdf 1.905Mb PDF View/Open None
hrázská_2017_op.docx 20.50Kb Unknown View/Open None
hrázská_2017_vp.docx 17.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account