dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Deutscherová, Beáta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:34Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:34Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39582
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem práce je popsat vývoj profesní dráhy učitelů mateřských škol a učitelů základních škol. V teoretické části jsou sumarizová-ny poznatky o učitelské profesi a vývoji profesní dráhy učitele. V empirické části jsou pre-zentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána pro-střednictvím dvaceti hloubkových interview, které byly realizovány s učiteli a řediteli ma-teřských škol, učiteli a řediteli prvního stupně základních škol. Analýzou a zpracováním interview byly zpracovány kategorie, které zachycují fáze profesní dráhy učitele. Zpracová-ní a vyhodnocení získaných dat vedlo k vytvoření teoretického modelu profesní dráhy učitelů mateřských škol a učitelů základních škol. |
|
dc.format |
80 s., 19 s., (150 291 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
profesní dráha učitele
|
cs |
dc.subject |
profese učitele
|
cs |
dc.subject |
profesionalizace
|
cs |
dc.subject |
zlomové události
|
cs |
dc.subject |
teacher professional career
|
en |
dc.subject |
teacher profession
|
en |
dc.subject |
professionalization
|
en |
dc.subject |
crucial events
|
en |
dc.title |
Profesní dráhy učitelů mateřských a základních škol |
|
dc.title.alternative |
Professional careers for teachers in kindergartens and primary schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2017-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical - empirical character. The aim of this thesis is to describe the career development of kindergarten and elementary school teachers. The theo-retical part summarizes the findings of the teaching profession and teacher career develop-ment. The results of qualitatively oriented research are presented in the empirical part. The researched data were obtained by means of 20 detailed interviews that were reailzed with teachers and directors of kindergartens, teachers and directors of primary schools. The ca-tegories that depict certain phases of teacher career were identified by analysis and proces-sing of interviews. Processing and evaluation of the obtained data has led to the creation of a theoretical model of kindergartens and elementary school teacher career. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44891
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
kariérní rozvoj
|
cs |
local.subject |
kariérní růst
|
cs |
local.subject |
kariérní změna
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
životní povolání,
|
cs |
local.subject |
career expansion
|
en |
local.subject |
career increase
|
en |
local.subject |
career changes
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |
local.subject |
life career
|
en |