Profesní dráhy učitelů mateřských a základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní dráhy učitelů mateřských a základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Deutscherová, Beáta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:34Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:34Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39582
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem práce je popsat vývoj profesní dráhy učitelů mateřských škol a učitelů základních škol. V teoretické části jsou sumarizová-ny poznatky o učitelské profesi a vývoji profesní dráhy učitele. V empirické části jsou pre-zentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána pro-střednictvím dvaceti hloubkových interview, které byly realizovány s učiteli a řediteli ma-teřských škol, učiteli a řediteli prvního stupně základních škol. Analýzou a zpracováním interview byly zpracovány kategorie, které zachycují fáze profesní dráhy učitele. Zpracová-ní a vyhodnocení získaných dat vedlo k vytvoření teoretického modelu profesní dráhy učitelů mateřských škol a učitelů základních škol.
dc.format 80 s., 19 s., (150 291 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesní dráha učitele cs
dc.subject profese učitele cs
dc.subject profesionalizace cs
dc.subject zlomové události cs
dc.subject teacher professional career en
dc.subject teacher profession en
dc.subject professionalization en
dc.subject crucial events en
dc.title Profesní dráhy učitelů mateřských a základních škol
dc.title.alternative Professional careers for teachers in kindergartens and primary schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2017-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical - empirical character. The aim of this thesis is to describe the career development of kindergarten and elementary school teachers. The theo-retical part summarizes the findings of the teaching profession and teacher career develop-ment. The results of qualitatively oriented research are presented in the empirical part. The researched data were obtained by means of 20 detailed interviews that were reailzed with teachers and directors of kindergartens, teachers and directors of primary schools. The ca-tegories that depict certain phases of teacher career were identified by analysis and proces-sing of interviews. Processing and evaluation of the obtained data has led to the creation of a theoretical model of kindergartens and elementary school teacher career.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44891
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject kariérní rozvoj cs
local.subject kariérní růst cs
local.subject kariérní změna cs
local.subject učitelé cs
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject životní povolání, cs
local.subject career expansion en
local.subject career increase en
local.subject career changes en
local.subject teachers en
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject life career en


Files in this item

Files Size Format View Description
deutscherová_2017_dp.pdf 3.044Mb PDF View/Open None
deutscherová_2017_op.docx 16.94Kb Unknown View/Open None
deutscherová_2017_vp.docx 18.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account