Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Ciroková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:34Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:34Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39581
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce teoreticko aplikačního charakteru se věnuje významu prediktabilních knih. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako je gramotnost, pregramotnost, čtenářská gramotnost a prediktabilní kniha. Praktická část obsahuje návrh programu zaměřený na využití prediktabilních knih v rozvoji pregramotnosti a následné ověření konkrétního programu v konkrétní mateřské škole. Program byl evaluován a závěrečná evaluace programu nabízí několik úhlů pohledu, a to ze strany učitelky, dětí a i autorky bakalářské práce. |
|
dc.format |
49 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Gramotnost
|
cs |
dc.subject |
pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
prediktabilní kniha
|
cs |
dc.subject |
Literacy
|
en |
dc.subject |
pre-literacy
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
predictable book
|
en |
dc.title |
Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte |
|
dc.title.alternative |
Using predictable books for the development of literacy of preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2017-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
My theoretically- application bachelor work is engaged in importance of predictable book. The bachelor work is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part of this thesis is demarcation a basic theory concerning literay, pre- literacy, reading literacy and predictable book. Practical part of thesis contains draft program focus on using predictable books for the development of pre-literacy and then realization specific program in specific nursery school. This program was evaluated and it offers several points of view and by teacher, children and author bachelor's work. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44890
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
predikce
|
cs |
local.subject |
dětské knihy
|
cs |
local.subject |
prediction
|
en |
local.subject |
children's books
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account