Spolupráce vybrané spádové mateřské a základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce vybrané spádové mateřské a základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Cibulcová, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:34Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:34Z
dc.date.issued 2016-10-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39580
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem práce je především prostudovat a analyzovat dostupnou literaturu v oblasti spolupráce spádové mateřské a základní školy a následně prozkoumat, jak probíhá daná spolupráce mezi těmito institucemi. Teoretická část se zabývá vymezením klíčových pojmů souvisejících s problematikou spolupráce mateřské a základní školy. V empirické části bakalářské práce jsou prezentovány výsledky z kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učitelkami vybrané spádové školy.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spádová škola cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject adjoining school en
dc.subject cooperation en
dc.subject school readiness en
dc.title Spolupráce vybrané spádové mateřské a základní školy
dc.title.alternative Cooperation of the selected kindergarten and its adjoining elementary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2017-06-08
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis has a theoretical and an empiric character. The aim of the thesis is primarily to read the available literature up and analyze it in the field of cooperation of the kindergarten and its adjoining elementary school and then to explore how the cooperation between these institutions works. The theoretical part deals with the definition of the key words connected with the theme of the cooperation between kindergarten and primary school. The empirical part presents the data obtained from the qualitatively oriented research which was realized through the semi-structured interview with the teachers of the selected adjoining school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44889
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject přechod na základní školu cs
local.subject school attendance en


Files in this item

Files Size Format View Description
cibulcová_2017_dp.pdf 2.316Mb PDF View/Open None
cibulcová_2017_op.docx 19.20Kb Unknown View/Open None
cibulcová_2017_vp.docx 17.01Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account