Spolupráce vybrané spádové mateřské a základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Cibulcová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:34Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:34Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39580
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Cílem práce je především prostudovat a analyzovat dostupnou literaturu v oblasti spolupráce spádové mateřské a základní školy a následně prozkoumat, jak probíhá daná spolupráce mezi těmito institucemi. Teoretická část se zabývá vymezením klíčových pojmů souvisejících s problematikou spolupráce mateřské a základní školy. V empirické části bakalářské práce jsou prezentovány výsledky z kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učitelkami vybrané spádové školy. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spádová škola
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
adjoining school
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.title |
Spolupráce vybrané spádové mateřské a základní školy |
|
dc.title.alternative |
Cooperation of the selected kindergarten and its adjoining elementary school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis has a theoretical and an empiric character. The aim of the thesis is primarily to read the available literature up and analyze it in the field of cooperation of the kindergarten and its adjoining elementary school and then to explore how the cooperation between these institutions works. The theoretical part deals with the definition of the key words connected with the theme of the cooperation between kindergarten and primary school. The empirical part presents the data obtained from the qualitatively oriented research which was realized through the semi-structured interview with the teachers of the selected adjoining school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44889
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
school attendance
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account