dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Babíková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:33Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:33Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39574
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá popisem učitele dětmi předškolního věku. Práce má teoreticko výzkumný charakter. Cílem práce je zjistit, jak děti popisují svého učitele v MŠ. Teoretická část sumarizuje vývoj dětské kresby, nastiňuje interpretaci dětské kresby a vztah dítěte k učiteli MŠ. Empirická část popisuje, jak předškolní děti vnímají a popisují svého učitele. Vychází z dětských kreseb a následného rozhovoru s nimi. Také je použit dotazník pro rodiče dětí, aby byly zjištěny základní informace o dítěti. Práce zjišťuje, jak děti popisují vzhled učitelky, činnosti a její vlastnosti. Na závěr je shrnuto, jaké jsou pedagogické činnosti učitelky, kterou dítě kreslilo. |
|
dc.format |
66 s. (93 196 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dětská kresba
|
cs |
dc.subject |
Předškolní děti
|
cs |
dc.subject |
Učitel
|
cs |
dc.subject |
Vnímání
|
cs |
dc.subject |
Vztah dítěte k učiteli
|
cs |
dc.subject |
Child´s drawing
|
en |
dc.subject |
Preschool children
|
en |
dc.subject |
Teacher
|
en |
dc.subject |
Perception
|
en |
dc.subject |
Child-teacher relationship
|
en |
dc.title |
Učitel v kresbě dětí |
|
dc.title.alternative |
The Teacher in Children´s Drawings |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the description of the teacher by children of preschool age. The work is of a theoretical research nature. The aim of this work is to find out how children describe their teacher in kindergarten. The theoretical part summarizes the development of children's drawings, outlines the interpretation of children's drawings and child-teacher of the kindergarten relationship. The empirical part describes how preschool children perceive and describe his or her teacher. It is based on children's drawings and the subsequent interview with them. It also uses a questionnaire for parents of children to find out basic information about the child. The thesis investigates how children describe the appearance of the teacher, activities and properties. In conclusion it summarizes what are the pedagogical activities of the teacher which the child drew. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44883
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
pozorování řízeného kreslení (pedagogika)
|
cs |
local.subject |
analýza dětské kresby
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
Controlled Drawing Observation
|
en |
local.subject |
analysis of children’s drawing
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |