dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Hanáčková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:33Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:33Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39573
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Je zaměřena na spolupráci prarodičů s mateřskou školou. Teoretická část poskytuje pohled na postavení prarodičů v rodině. Vymezuje prarodičovství, jako jedno z životních období člověka a jeho význam pro rodinu. Popisuje spolupráci z pohledu rodiny a mateřské školy. Praktická část se orientuje na kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaného interview s prarodiči a učitelkami mateřské školy. Odhaluje, jakou podobu má spolupráce prarodičů s mateřskou školou. |
|
dc.format |
53 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prarodičovství
|
cs |
dc.subject |
prarodič v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
vztahy rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
grandparenthood
|
en |
dc.subject |
grandparents in nursery school
|
en |
dc.subject |
family and school relationships
|
en |
dc.title |
Spolupráce prarodičů s mateřskou školou |
|
dc.title.alternative |
Cooperation of Grandparents with Nursery School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis has a theoretical-empirical character. It focuses on the cooperation of grandparents with nursery school. The theoretical part provides an overview of the position of grandparents in the family. It defines grandparenthood as one of the life periods of hu-man life and his importace for the family. Describes cooperation from the point of view of the family and nursery school. The practical part focuses on qualitative research, which was realized through a semi-structured interview with grandparents and nursery teachers. It reflects the form of cooperation between grandparents and nursery schools. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44881
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
prarodiče a vnoučata
|
cs |
local.subject |
spolupráce
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
grandparents and children
|
en |
local.subject |
cooperation
|
en |