Spolupráce prarodičů s mateřskou školou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce prarodičů s mateřskou školou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Hanáčková, Martina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:33Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:33Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39573
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Je zaměřena na spolupráci prarodičů s mateřskou školou. Teoretická část poskytuje pohled na postavení prarodičů v rodině. Vymezuje prarodičovství, jako jedno z životních období člověka a jeho význam pro rodinu. Popisuje spolupráci z pohledu rodiny a mateřské školy. Praktická část se orientuje na kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaného interview s prarodiči a učitelkami mateřské školy. Odhaluje, jakou podobu má spolupráce prarodičů s mateřskou školou.
dc.format 53
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prarodičovství cs
dc.subject prarodič v mateřské škole cs
dc.subject vztahy rodiny a školy cs
dc.subject grandparenthood en
dc.subject grandparents in nursery school en
dc.subject family and school relationships en
dc.title Spolupráce prarodičů s mateřskou školou
dc.title.alternative Cooperation of Grandparents with Nursery School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2017-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis has a theoretical-empirical character. It focuses on the cooperation of grandparents with nursery school. The theoretical part provides an overview of the position of grandparents in the family. It defines grandparenthood as one of the life periods of hu-man life and his importace for the family. Describes cooperation from the point of view of the family and nursery school. The practical part focuses on qualitative research, which was realized through a semi-structured interview with grandparents and nursery teachers. It reflects the form of cooperation between grandparents and nursery schools.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44881
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject rodina a škola cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject prarodiče a vnoučata cs
local.subject spolupráce cs
local.subject home and school en
local.subject kindergartens en
local.subject grandparents and children en
local.subject cooperation en


Files in this item

Files Size Format View Description
hanáčková_2017_dp.pdf 2.437Mb PDF View/Open None
hanáčková_2017_op.docx 18.76Kb Unknown View/Open None
hanáčková_2017_vp.docx 18.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account