Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Varaďová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:32Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:32Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39570
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce je změřena na téma " Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů". V teoretické části jsou prvotně charakterizováni aktéři spolupráce a jednotlivě definováni. Následně je deskriptován vztah mezi mateřskou školou a rodinou. Jsou popsány důležité faktory ovlivňující spolupráci a v neposlední řadě také obtíže, které se ve vztahu mezi rodičem a mateřskou školou mohou vyskytnout. Závěrečná kapitola se zabývá spoluprací z legislativního hlediska. Tato kapitola popisuje standardní formy spolupráce. Věnuje se také komunikaci, jako významným prvkem pro fungování spolupráce. Praktická část zkoumá představu rodičů o spolupráci. Zabývá se jejich názorem a spokojeností se současným stavem s Mateřskou školou Pozlovice a zároveň se zaobírá možnými návrhy na zlepšení stávající spolupráce. |
|
dc.format |
53 s. (78 450 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aktéři spolupráce
|
cs |
dc.subject |
rodič
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
actors of cooperation
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů |
|
dc.title.alternative |
Cooperation between Nursery School and Family from a Parents´ Point of View |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this Bachelor thesis is ,,Cooperation between Nursery School and Family from a Parents´ Point of View,". The theoretical section pictures and defines actors involved in the cooperation. Subsequently the relationship between kindergarten and family is described. What kinds of relationships between parents and kindergartens are possible? There are important factors which may influence their cooperation and there are also difficulties that may occur in the relationship between the kindergarten and the family. The final chapter focuses on the above mentioned cooperation from a legislative point of view. This chapter also lists and describes standard forms of communication. Furthermore, it deals with communication as an important element of a functioning cooperation. The research section highlights the parents' perspectives and their conceptions of cooperation, their contentment with it and makes suggestions for the improvement of the existing cooperation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44878
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
spolupráce
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
cooperation
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account