Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Varaďová, Petra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:32Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:32Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39570
dc.description.abstract Bakalářské práce je změřena na téma " Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů". V teoretické části jsou prvotně charakterizováni aktéři spolupráce a jednotlivě definováni. Následně je deskriptován vztah mezi mateřskou školou a rodinou. Jsou popsány důležité faktory ovlivňující spolupráci a v neposlední řadě také obtíže, které se ve vztahu mezi rodičem a mateřskou školou mohou vyskytnout. Závěrečná kapitola se zabývá spoluprací z legislativního hlediska. Tato kapitola popisuje standardní formy spolupráce. Věnuje se také komunikaci, jako významným prvkem pro fungování spolupráce. Praktická část zkoumá představu rodičů o spolupráci. Zabývá se jejich názorem a spokojeností se současným stavem s Mateřskou školou Pozlovice a zároveň se zaobírá možnými návrhy na zlepšení stávající spolupráce.
dc.format 53 s. (78 450 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject aktéři spolupráce cs
dc.subject rodič cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject actors of cooperation en
dc.subject parents en
dc.subject kindergarten en
dc.subject communication en
dc.title Spolupráce mateřské školy s rodinou pohledem rodičů
dc.title.alternative Cooperation between Nursery School and Family from a Parents´ Point of View
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated The topic of this Bachelor thesis is ,,Cooperation between Nursery School and Family from a Parents´ Point of View,". The theoretical section pictures and defines actors involved in the cooperation. Subsequently the relationship between kindergarten and family is described. What kinds of relationships between parents and kindergartens are possible? There are important factors which may influence their cooperation and there are also difficulties that may occur in the relationship between the kindergarten and the family. The final chapter focuses on the above mentioned cooperation from a legislative point of view. This chapter also lists and describes standard forms of communication. Furthermore, it deals with communication as an important element of a functioning cooperation. The research section highlights the parents' perspectives and their conceptions of cooperation, their contentment with it and makes suggestions for the improvement of the existing cooperation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44878
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject rodina a škola cs
local.subject spolupráce cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject home and school en
local.subject cooperation en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
varaďová_2017_dp.pdf 2.253Mb PDF View/Open None
varaďová_2017_op.docx 20.61Kb Unknown View/Open None
varaďová_2017_vp.docx 19.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account