dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Sousedík, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T11:54:03Z |
|
dc.date.available |
2017-05-04T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3956
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se zabývám základními pojmy motivace, motivačními teoriemi a představuji moderní poznatky motivace. Poukazuji na problematiku motivace zaměstnanců, komunikace a informovanosti a vypracovávám teoretický podklad motivačního programu. V praktické části zjišťuji představy pracovníků o motivaci pomocí dotazníkového šetření a tato data analyzuji. Na jejich základě navrhuji motivační program firmy Novesta a.s. s přihlédnutím k možnostem podniku. Závěrem vyhodnocuji možná rizika a očekávané přínosy motivačního programu. |
cs |
dc.format |
123 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1637704 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017 |
|
dc.subject |
motivační teorie
|
cs |
dc.subject |
moderní poznatky motivace
|
cs |
dc.subject |
pracovní motivace
|
cs |
dc.subject |
komunikace a informovanost
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
theories of motivation
|
en |
dc.subject |
modern findings motivation
|
en |
dc.subject |
work motivation
|
en |
dc.subject |
communication and informativeness
|
en |
dc.subject |
motivational programme
|
en |
dc.title |
Projekt motivačního programu firmy Novesta a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of the Motivational Programme of the Novesta Company. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barnášová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with basic concepts of motivation, theories on motivating styles and introduces present motivating knowledge. The issue of staff motivation, communication and informativeness is presented and its theoretical base provided. Taking into account the data, a motivating programme of Novesta has been worked out and scopes of the company. The practical part based on analysing collected information of questionnaires aims at the ideas of staff on this issue. Finally, possible risks and expected contributions of the programme are discussed. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5942
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|