Profesní příběhy učitelek mateřských škol z vesnic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní příběhy učitelek mateřských škol z vesnic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Matušková, Pavla
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:32Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:32Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39566
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část poskytuje vhled do problematiky učitelské profese a také seznamuje s výsledky výzkumů založených na naraci učitele. Praktická část obsahuje kvalitativně orientovaný výzkum. Využívá metody narativních rozhovorů zaměřených na učitelky mateřských škol působících na vesnici. Záměrem je popsat, jaký učitelky zaujímají ke své profesi postoj a především co je při výkonu učitelské profese specifické pro mateřskou školu na vesnici.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mateřská škola na vesnici cs
dc.subject profesní dráha učitele cs
dc.subject narace cs
dc.subject kindergarten in the village en
dc.subject professional career of the teacher en
dc.subject narration en
dc.title Profesní příběhy učitelek mateřských škol z vesnic
dc.title.alternative Professional stories of pre-school teachers from villages
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doležalová, Jana
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor´s work has theoretical and empirical character. The theoretical part provides an insight into problems of the teaching profession, and also acquaints with the results of research based on the narration of the teacher. The practical part contains a qualitatively oriented research. It uses the methods of narrative talks concentrated on kindergarten teachers working in the village. The intention is to describe what attitude the teachers take to their profession, and most importantly what is during the performance of the teaching profession specific to kindergarten in the village.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44868
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject životní etapy cs
local.subject venkov cs
local.subject kauzalita cs
local.subject životní povolání cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject phases of life en
local.subject countryside en
local.subject causality en
local.subject life career en


Files in this item

Files Size Format View Description
matušková_2017_dp.pdf 2.846Mb PDF View/Open None
matušková_2017_op.docx 17.79Kb Unknown View/Open None
matušková_2017_vp.docx 17.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account