Analýza postupů rozvoje sociálních dovedností dětí v mateřské škole
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Friedlová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:31Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:31Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39558
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci se zaměřujeme na sociální dovednosti dítěte předškolního věku a jejich možný rozvoj v prostředí mateřské školy. Cílem teoretické části této práce je popsat vývoj dítěte v předškolním věku s důrazem na sociální rozvoj a možnosti rozvoje sociálních dovedností v mateřské škole. V praktické části se orientujeme na kvalitativní výzkum, ve kterém prostřednictvím interview a analýzy dokumentů, zjišťujeme učiteli využívané postupy rozvoje sociálních dovedností dětí. |
|
dc.format |
55s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě v předškolním věku
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednost
|
cs |
dc.subject |
sociální rozvoj
|
cs |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.subject |
social skill
|
en |
dc.subject |
social development
|
en |
dc.title |
Analýza postupů rozvoje sociálních dovedností dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Analysis of social skills development methods in kindergarten children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor thesis, we focus on the social skills of a pre-school child and their possible development in kindergarten. The aim of the theoretical part is to describe the development of pre-school child with an emphasis on social development and the development of social skills in kindergarten. In the practical part, we focus on qualitative research, in which, through interviews and analysis of documents, we identify teachers approach of the social skills development procedures of a child. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44855
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
školní pokusy
|
cs |
local.subject |
přírodověda
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
school experiments
|
en |
local.subject |
natural history
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam